Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0008251E-FATURAe-Fatura Teknik SorularHerkese Açık2014-04-10 16:172014-04-11 11:18
Bildirensinanakbulat 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0008251: mükerrer fatura
Sorumerhaba, gönderdiğim fatura sistem tarafından reddedildi ve 1163 kod hatası verdi. sonra müşteri hizömetleri ile görüştüm uygun yeni bir fatura pakentlenip gönderilmeli denildi. yeni paketi yükledim gönderdim ve gib kontrolü yapılırken diğer hatalı olan faturanın hatasının düzelmiş olduğunu ve müşteriye gittiğini gördüm. bu durumda ne yapmalıyım?
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0012687)
zzBAYRAM TEBER
2014-04-10 16:19

Merhabalar,
Yönteminiz portal ise;
İlgili hatayı alıyorsanız bu faturayı 2. kez oluşturarak göndermeyiniz, mükerrer fatura gönderimi yapmış olursunuz. Bu teknik sıkıntı giderilecektir. İlerleyen günlerde zarfınızın durumunu kontrol ediniz.
Yönteminiz Portal değilse,
Zarfınızın hata durumuna göre 2614 numaralı sorunun cevabına bakarak işlem yapmanız gerekmektedir.
İyi çalışmalar..


Powered by Mantis Bugtracker