Anonim | Giriş | Yeni Bir Hesap Aç | 2025-04-21 17:42 +03 |
Tüm Projeler | E-ARSIV | E-DEFTER | E-FATURA | E-İRSALİYE | E-MM | E-SMM | OKC | STANDART KODLU FATURA |
Soru Detaylarını Görüntüle [ Cevaplara Git ] | [ Yazdır ] | |||||||
Soru Numarası | Proje | Kategori | Durumu Görüntüle | Soruluş Zamanı | Son Güncelleme | |||
0008235 | E-FATURA | e-Fatura Teknik Sorular | Herkese Açık | 2014-04-10 15:35 | 2014-04-18 13:41 | |||
Bildiren | caglar_kurtaran | |||||||
Durum | cevaplanmış | Çözüm | cevaplandı | |||||
Konu | 0008235: FATURA TEYİDİ | |||||||
Soru | KOLAY GELSİN, PORTAL KULLANICISIYIM. 08.03.2014 TARİHİNDE MÜŞTERİME E FATURA DÜZENLEDİM. FATURA BAZINDA LİSTELEMEDE MÜŞTERİYE İLETİLDİĞİ, ZARF BAZINDA LİSTELEMEDE FATURANIN ULAŞIP ULAŞMADIĞININ TEYİDİNİN ALINMASI GEREKTİĞİ YAZIYORDU. FATURA ŞU ANDA ARŞİVİMDE HALA ULAŞIP ULAŞMADIĞI HAKKINDA TEYİT ALIN YAZMAKTADIR. MÜŞTERİMLE GÖRÜŞTÜĞÜMDE FATURANIN ONLARA HALA GELMEDİĞİNİ ÖĞRENDİM. BU DURUMDA FATURANIN AKİBETİ NEDİR? Zarf No: B083FE11-A906-4B9B-9079-00CEAD128000 | |||||||
Etiketler | Hiçbir etiketi yok. | |||||||
ÖNEMLİ UYARI | Bu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır. | |||||||
Eklenen Dosyalar | ![]() | |||||||
|
|
(0012666) zzBAYRAM TEBER 2014-04-10 15:44 |
Merhabalar; Alınan hata: DOKUMAN GONDERIMI BASARISIZ. TERKAR GONDERME SONLANDI. - 1215 Hata alan faturanızı tekrar göndermelisiniz. Durum kodlarıyla ilgili detaylı bilgi için 2614 numaralı soruyu inceleyebilirsiniz. İyi çalışmalar.. |
(0012672) caglar_kurtaran 2014-04-10 15:51 |
PORTAL KULLANICISIYIM. TEKRARDAN GÖNDERİM NASIL YAPACAĞIM. BEN DE GÖNDERİLMEDİĞİNE DAİR BİR YAZI GÖZÜKMEMEKTE ŞU ANDA. VE BEN MART VE NİSAN AYLARINA BİR ÇOK FATURA KESTİM. BU DURUMDA NE YAPMAM GEREKİR? |
(0012677) zzBAYRAM TEBER 2014-04-10 16:03 |
Merhabalar; Portal kullanıcısı tekrar gönderim yapamadığından yeni fatura oluşturup göndermelisiniz. İyi çalışmalar.. |
(0012681) caglar_kurtaran 2014-04-10 16:08 |
08.03.2014 SONRASINA VE NİSAN AYINA KESMİŞ OLDUĞUM FATURALARDAN SONRA TEKRAR 08.03.2014 TARİHİNE FATURA KESMEM SORUN YARATMAZ MI? |
(0013791) caglar_kurtaran 2014-04-18 12:16 |
Merhabalar, ekte göndermiş olduğum dosya, müşterimin ekran görüntüsüdür. Müşterimiz modülüne faturayı manuel olarak yüklemiştir. ancak bir bölümde fatura kabul gözükmekte iken, üst kısımda gönderim başarısız yazmaktadır. bu durumda faturanın geçerliliği nedir? Yeniden fatura düzenlemem gerekmekte midir? |
(0013795) zzMEHMET PEKER 2014-04-18 13:38 |
yeni tarihli fatura keseceksiniz. fatura alanının açıklama alanına 1215 kodu alan faturanın tarih ve sıra numarasını belirtip bu faturaya istinaden düzenlendiğini belirtmek zorundasınız. |