Cevap |
|
(0012666)
|
2014-04-10 15:44
|
|
Merhabalar;
Alınan hata:
DOKUMAN GONDERIMI BASARISIZ. TERKAR GONDERME SONLANDI. - 1215
Hata alan faturanızı tekrar göndermelisiniz.
Durum kodlarıyla ilgili detaylı bilgi için 2614 numaralı soruyu inceleyebilirsiniz.
İyi çalışmalar.. |
|
|
(0012672)
|
2014-04-10 15:51
|
|
PORTAL KULLANICISIYIM. TEKRARDAN GÖNDERİM NASIL YAPACAĞIM. BEN DE GÖNDERİLMEDİĞİNE DAİR BİR YAZI GÖZÜKMEMEKTE ŞU ANDA. VE BEN MART VE NİSAN AYLARINA BİR ÇOK FATURA KESTİM. BU DURUMDA NE YAPMAM GEREKİR? |
|
|
(0012677)
|
2014-04-10 16:03
|
|
Merhabalar;
Portal kullanıcısı tekrar gönderim yapamadığından yeni fatura oluşturup göndermelisiniz.
İyi çalışmalar.. |
|
|
(0012681)
|
2014-04-10 16:08
|
|
08.03.2014 SONRASINA VE NİSAN AYINA KESMİŞ OLDUĞUM FATURALARDAN SONRA TEKRAR 08.03.2014 TARİHİNE FATURA KESMEM SORUN YARATMAZ MI? |
|
|
(0013791)
|
2014-04-18 12:16
|
|
Merhabalar, ekte göndermiş olduğum dosya, müşterimin ekran görüntüsüdür. Müşterimiz modülüne faturayı manuel olarak yüklemiştir. ancak bir bölümde fatura kabul gözükmekte iken, üst kısımda gönderim başarısız yazmaktadır. bu durumda faturanın geçerliliği nedir? Yeniden fatura düzenlemem gerekmekte midir? |
|
|
(0013795)
|
2014-04-18 13:38
|
|
yeni tarihli fatura keseceksiniz. fatura alanının açıklama alanına 1215 kodu alan faturanın tarih ve sıra numarasını belirtip bu faturaya istinaden düzenlendiğini belirtmek zorundasınız. |
|