Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0008007E-FATURAe-Fatura Teknik SorularHerkese Açık2014-04-09 15:052014-04-09 17:33
Bildirennumancosar 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0008007: "Hata olduğu için fatura alıcıya iletilemedi." mesajı veren fatura
Soru08.04.2013 tarihinde düzenlediğim faturayı gönderirken, şu an sistemde hata oluştu faturayı daha sonra deneyin mesajı geldi. Ertesi gün göndermeye çalıştığımda ise
"gönderilen zarf sistemde daha önce kayıtlı olan bir faturayı içermektedir" mesajını aldım. Ayrıca "Hata olduğu için fatura alıcıya iletilemedi." mesajı var. Müşteriyle görüştüğümde ise faturayı sorunsuz aldıklarını ve kayıtlarına işlediklerini belirttiler.
Bu durumda fatura geçerli midir?
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0012430)
Gelir İdaresi Başkanlığı
2014-04-09 16:49

Merhabalar,

Yönteminiz portal ise;
İlgili hatayı alıyorsanız bu faturayı 2. kez oluşturarak göndermeyiniz, mükerrer fatura gönderimi yapmış olursunuz. Bu teknik sıkıntı giderilecektir. İlerleyen günlerde zarfınızın durumunu kontrol ediniz.

Yönteminiz Portal değilse,
Zarfınızın hata durumuna göre 2614 numaralı sorunun cevabına bakarak işlem yapmanız gerekmektedir.

İyi çalışmalar.


Powered by Mantis Bugtracker