Anonim | Giriş | Yeni Bir Hesap Aç | 2024-06-29 07:05 +03 |
Tüm Projeler | E-ARSIV | E-DEFTER | E-FATURA | E-İRSALİYE | E-MM | E-SMM | OKC | STANDART KODLU FATURA |
Soru Detaylarını Görüntüle [ Cevaplara Git ] | [ Yazdır ] | |||||||
Soru Numarası | Proje | Kategori | Durumu Görüntüle | Soruluş Zamanı | Son Güncelleme | |||
0007910 | E-FATURA | e-Fatura Teknik Sorular | Herkese Açık | 2014-04-09 10:30 | 2014-04-10 17:16 | |||
Bildiren | AYUKSELEN | |||||||
Durum | cevaplanmış | Çözüm | cevaplandı | |||||
Konu | 0007910: GONDERILEN ZARF SISTEMDE DAHA ONCE KAYITLI OLAN BIR FATURAYI ICERMEKTEDIR. HATA MESAJI | |||||||
Soru | sisteme yüklediğim 23 adet faturadan 7 adet'i ( GONDERILEN ZARF SISTEMDE DAHA ONCE KAYITLI OLAN BIR FATURAYI ICERMEKTEDIR. ) hata mesajı vermektedir.yüklediğim faturaları tekrar kontrol ettim ve sistemin verdiği sorun mesajı ile uyuşacak hiç bir sorun yok.yani sorun bende değil sistemde.ne yapmam gerekir.bilgilerinizi rica ederim. | |||||||
Etiketler | Hiçbir etiketi yok. | |||||||
ÖNEMLİ UYARI | Bu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır. | |||||||
Eklenen Dosyalar | ||||||||
|
|
(0012445) Gelir İdaresi Başkanlığı 2014-04-09 16:52 |
Merhabalar, Yönteminiz portal ise; İlgili hatayı alıyorsanız bu faturayı 2. kez oluşturarak göndermeyiniz, mükerrer fatura gönderimi yapmış olursunuz. Bu teknik sıkıntı giderilecektir. İlerleyen günlerde zarfınızın durumunu kontrol ediniz. Yönteminiz Portal değilse, Zarfınızın hata durumuna göre 2614 numaralı sorunun cevabına bakarak işlem yapmanız gerekmektedir. İyi çalışmalar. |
(0012480) AYUKSELEN 2014-04-09 18:05 |
Ankara GİB'den telefon desteği aldığım yetkili, hatalı faturaların kesinlikle alıcıya iletilmeyeceğini ve hata mesajı aldığım faturaları sistemimde tekrar oluşturarak, portala yükledikten sonra alıcıya tekrar göndermem gerektiğini ısrar ve büyük bir kararlılıkla söyledikten sonra bende aynen öyle yaptım. Şimdi hangi yolu izlemem gerekir.bilgilerinizi rica ederim. |
(0012675) Gelir İdaresi Başkanlığı 2014-04-10 15:56 |
Merhabalar, Eğer içeriği aynı faturalarınızı alıcıya tekrar gönderdiyseniz Mükerrer gönderim yapmış olabilirsiniz. Bu faturalardan 1 tanesine Temel faturaysa İADE, Ticari fatura ise RED olarak işlem yapılmalıdır. Portal iseniz fatura bazında listelemeden kontrol ediniz. İyi çalışmalar. |