Cevap |
|
(0012445)
|
2014-04-09 16:52
|
|
Merhabalar,
Yönteminiz portal ise;
İlgili hatayı alıyorsanız bu faturayı 2. kez oluşturarak göndermeyiniz, mükerrer fatura gönderimi yapmış olursunuz. Bu teknik sıkıntı giderilecektir. İlerleyen günlerde zarfınızın durumunu kontrol ediniz.
Yönteminiz Portal değilse,
Zarfınızın hata durumuna göre 2614 numaralı sorunun cevabına bakarak işlem yapmanız gerekmektedir.
İyi çalışmalar. |
|
|
(0012480)
|
2014-04-09 18:05
|
|
Ankara GİB'den telefon desteği aldığım yetkili, hatalı faturaların kesinlikle alıcıya iletilmeyeceğini ve hata mesajı aldığım faturaları sistemimde tekrar oluşturarak, portala yükledikten sonra alıcıya tekrar göndermem gerektiğini ısrar ve büyük bir kararlılıkla söyledikten sonra bende aynen öyle yaptım. Şimdi hangi yolu izlemem gerekir.bilgilerinizi rica ederim. |
|
|
(0012675)
|
2014-04-10 15:56
|
|
Merhabalar,
Eğer içeriği aynı faturalarınızı alıcıya tekrar gönderdiyseniz Mükerrer gönderim yapmış olabilirsiniz. Bu faturalardan 1 tanesine Temel faturaysa İADE, Ticari fatura ise RED olarak işlem yapılmalıdır. Portal iseniz fatura bazında listelemeden kontrol ediniz.
İyi çalışmalar. |
|