Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0007099E-FATURAe-Fatura Teknik SorularHerkese Açık2014-03-31 14:112014-03-31 14:19
BildirenSEMRA ILIK 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0007099: FATURA TEYİT
Soru"faturanın alıcaya ulaşıp ulaşmadığını teyit alın uyarısı "durumunda faturayı müşteriye tekrar göndermemiz mi gerekiyor? tarafımızdan gönderilmiş fakat ulaşmamış ,bu durumda faturayı çıktı alıp müşteriye kendimiz mail yoluyla gönderirsek doğru olurmu?
mesela şubat ayında kesilmiş bir fatura ulaşmadı bizim bunu martta göndermemiz mümkün olmuyor..şimdiden tşkürler
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0011087)
zzTUGBA KASIKCI
2014-03-31 14:18
güncelleme tarihi: 2014-03-31 14:19

Bu konu ile ilgili olarak 4310 numaralı sorunun cevabına bakınız. Hata koduna göre faturanın tekrar gönderilmesi gerekebilir. Ancak öncesinde hata kodu görülmelidir. Göndericinin zarflarının durumlarını kontrol etmesi, alıcıya faturalarının ulaşıp ulaşmadığını takip etmesi gerekmektedir (süresi içerisinde).

E-Faturanın kağıt çıktısı, e-posta ile gönderilmesi, "Aslı Gibidir" yazılması vs. geçersizdir. Geçerli hali GİB üzerinden geçerek 1300 kodunu almış ve E-Fatura Görüntüleyici ile görüntülenebilen ve doğrulanabilen XML'idir.

Soru sormadan önce “SORULARI GÖRÜNTÜLE” sayfasındaki “ARA/Filtrele” bölümünden arama yapınız. Bu şekilde soru sormaksızın çözüme çok daha hızlı bir şekilde ulaşabilirsiniz.



Powered by Mantis Bugtracker