| Anonim | Giriş | Yeni Bir Hesap Aç | 2025-10-28 20:38 +03 |
| Tüm Projeler | E-ARSIV | E-DEFTER | E-FATURA | E-İRSALİYE | E-MM | E-SMM | OKC | STANDART KODLU FATURA |
| Soru Detaylarını Görüntüle [ Cevaplara Git ] | [ Yazdır ] | |||||||
| Soru Numarası | Proje | Kategori | Durumu Görüntüle | Soruluş Zamanı | Son Güncelleme | |||
| 0006046 | E-FATURA | e-Fatura Teknik Sorular | Herkese Açık | 2014-03-13 12:17 | 2015-12-02 10:45 | |||
| Bildiren | medine tatar | |||||||
| Durum | cevaplanmış | Çözüm | cevaplandı | |||||
| Konu | 0006046: GİB-Portali - Hata ayrıntısını görüntüleme | |||||||
| Soru | Göndermiş olduğumuz fatura alıcısına ulaşmadı.Zarf bazında listeleme kısmında hata ayrıntısı uyarısı veriyor ancak bu ayrıntıyı görüntülediğimizde boş bir ekran çıkıyor.Bu konuda yardımlarınızı rica ediyorum. Firma faturayı acil olarak talep etmektir.Bilgilerinize | |||||||
| Etiketler | Hiçbir etiketi yok. | |||||||
| ÖNEMLİ UYARI | Bu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır. | |||||||
| Eklenen Dosyalar | ||||||||
|
|
|
|
(0009592) zzTUGBA KASIKCI 2014-03-13 13:31 güncelleme tarihi: 2014-03-17 17:19 |
Şu işlemleri yaptığınızda hata ayrıntısını görebileceksiniz: 1- Zarf Bazında Listeleme ekranında ilgili faturaya ait zarfınızın durumunu "Zarf Durum Sorgula" düğmesi ile sorgulayınız. 2- Sayfayı "Sorgula" düğmesine tıklayarak yenileyiniz. 3- İlgili zarfa ait mesaj metnini okuyunuz. 3148 numaralı sorunun cevabına bakarak sorunun alıcıdan / göndericiden kaynaklandığını öğreniniz. 4- İlgili zarfa ait "Hata Ayrıntısı" düğmesine tıklayınız. 5- Hata ayrıntısına göre 2614 numaralı sorunun cevabındaki işlemi yapınız. Faturayı arşive kaldırdıysanız hata ayrıntısını göremezsiniz. Bu nedenle faturanızla işiniz tamamen bittikten sonra arşive kaldırma işlemini yapınız. |