(0009592)
|
2014-03-13 13:31
(güncelleme tarihi: 2014-03-17 17:19) |
|
Şu işlemleri yaptığınızda hata ayrıntısını görebileceksiniz:
1- Zarf Bazında Listeleme ekranında ilgili faturaya ait zarfınızın durumunu "Zarf Durum Sorgula" düğmesi ile sorgulayınız.
2- Sayfayı "Sorgula" düğmesine tıklayarak yenileyiniz.
3- İlgili zarfa ait mesaj metnini okuyunuz. 3148 numaralı sorunun cevabına bakarak sorunun alıcıdan / göndericiden kaynaklandığını öğreniniz.
4- İlgili zarfa ait "Hata Ayrıntısı" düğmesine tıklayınız.
5- Hata ayrıntısına göre 2614 numaralı sorunun cevabındaki işlemi yapınız.
Faturayı arşive kaldırdıysanız hata ayrıntısını göremezsiniz. Bu nedenle faturanızla işiniz tamamen bittikten sonra arşive kaldırma işlemini yapınız.
|
|