Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0006046E-FATURAe-Fatura Teknik SorularHerkese Açık2014-03-13 12:172015-12-02 10:45
Bildirenmedine tatar 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0006046: GİB-Portali - Hata ayrıntısını görüntüleme
SoruGöndermiş olduğumuz fatura alıcısına ulaşmadı.Zarf bazında listeleme kısmında hata ayrıntısı uyarısı veriyor ancak bu ayrıntıyı görüntülediğimizde boş bir ekran çıkıyor.Bu konuda yardımlarınızı rica ediyorum.

Firma faturayı acil olarak talep etmektir.Bilgilerinize
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0009592)
zzTUGBA KASIKCI
2014-03-13 13:31
güncelleme tarihi: 2014-03-17 17:19

Şu işlemleri yaptığınızda hata ayrıntısını görebileceksiniz:
1- Zarf Bazında Listeleme ekranında ilgili faturaya ait zarfınızın durumunu "Zarf Durum Sorgula" düğmesi ile sorgulayınız.
2- Sayfayı "Sorgula" düğmesine tıklayarak yenileyiniz.
3- İlgili zarfa ait mesaj metnini okuyunuz. 3148 numaralı sorunun cevabına bakarak sorunun alıcıdan / göndericiden kaynaklandığını öğreniniz.
4- İlgili zarfa ait "Hata Ayrıntısı" düğmesine tıklayınız.
5- Hata ayrıntısına göre 2614 numaralı sorunun cevabındaki işlemi yapınız.

Faturayı arşive kaldırdıysanız hata ayrıntısını göremezsiniz. Bu nedenle faturanızla işiniz tamamen bittikten sonra arşive kaldırma işlemini yapınız.



Powered by Mantis Bugtracker