Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0003185E-FATURAe-Fatura TebliğleriHerkese Açık2014-01-18 11:412014-01-20 02:18
Bildiren... 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0003185: GÖRÜNTÜLENEMEYEN FATURA
SoruSİSTEME YÜKLEDİĞİM FATURA GÖRÜNTÜ HATASI VERDİ.GÖRÜNTÜLENEMEYEN FATURAYI MÜŞTERİYE GÖNDERDİK ONLARDA AYNI ŞEKİLDE GÖRÜNTÜLEYEMİYOR. YERİNE FARKLI NUMARAYLA TEKRAR FATURA DÜZENLEDİK.GÖRÜNTÜLENEMEYEN FATURA İÇİN İŞLEM YAPMAK GEREKİR Mİ?
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0004203)
zzTUGBA KASIKCI
2014-01-20 02:18

Hatasız bir gönderim için göndericinin faturaları oluşturduktan sonra zarflayıp, daha sonra zarftan çıkarıp E-Fatura Görüntüleyicide açtıktan ve doğruladıktan sonra göndermesi gerekmektedir.

Görüntü hatası ile ilgili olarak faturanızı oluşturduğunuz program yazılımcıları ile görüşmeniz gerekmektedir. Aksi takdirde göndereceğiniz tüm faturalarda bu sorunu yaşarsınız.

Göndermiş olduğunuz bu faturalar için alıcı faturanının XML içeriğine bakabilir. Ardından;
    - Doğru bilgiler yer alıyorsa diğer faturaları muhafaza ettiği gibi bu faturayı da onlarla birlikte muhafaza edebilir.
    - İsterse bu fatura
          - Ticari faturaysa red cevabı verebilir.
          - Temel faturaysa iade faturası kesebilir. (XML içinde iade faturası kesmek için gereken bilgileri kullanarak)

Ayrıca, aynı faturayı 2. kez gönderdiğiniz için mükerrer gönderim olmuştur. B2. olarak gönderdiğiniz fatura temel faturaysa alıcı iade faturası keseilir, ticari faturaysa alıcı reddedebilir. Ancak alıcı portal yöntemini kullanıyorsa faturayı açamayacaktır. Bu durumda yine iade faturası kesebilir.


Powered by Mantis Bugtracker