(0004203)
|
2014-01-20 02:18
|
|
Hatasız bir gönderim için göndericinin faturaları oluşturduktan sonra zarflayıp, daha sonra zarftan çıkarıp E-Fatura Görüntüleyicide açtıktan ve doğruladıktan sonra göndermesi gerekmektedir.
Görüntü hatası ile ilgili olarak faturanızı oluşturduğunuz program yazılımcıları ile görüşmeniz gerekmektedir. Aksi takdirde göndereceğiniz tüm faturalarda bu sorunu yaşarsınız.
Göndermiş olduğunuz bu faturalar için alıcı faturanının XML içeriğine bakabilir. Ardından;
- Doğru bilgiler yer alıyorsa diğer faturaları muhafaza ettiği gibi bu faturayı da onlarla birlikte muhafaza edebilir.
- İsterse bu fatura
- Ticari faturaysa red cevabı verebilir.
- Temel faturaysa iade faturası kesebilir. (XML içinde iade faturası kesmek için gereken bilgileri kullanarak)
Ayrıca, aynı faturayı 2. kez gönderdiğiniz için mükerrer gönderim olmuştur. B2. olarak gönderdiğiniz fatura temel faturaysa alıcı iade faturası keseilir, ticari faturaysa alıcı reddedebilir. Ancak alıcı portal yöntemini kullanıyorsa faturayı açamayacaktır. Bu durumda yine iade faturası kesebilir. |
|