Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0015217E-DEFTERe-Defter Teknik SorularHerkese Açık2014-09-23 09:182014-10-02 17:20
Bildirenidris66 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0015217: Merkez ve şubelerde e defter kullanımı
SoruŞirketimiz kağıt ortamında merkeze ayrı şubelere ayrı defterler tasdik edilmesi
suretiyle kayıtlarımızı oluşturuyorduk.
e defter uygulamasında aynı şekilde yapabilecekmiyiz.
Örneğin merkez kayıtlarını merkez e defter lerine
şube kayıtlarınıda şube olarak e deftere kayıt edebilecekmiyiz
yoksa, sadece bir e defterimiz olacak bütün kayıtlar (merkez ve şubeler)
oraya yazılmak zorundamı olacak.
E faturada merkez ve şubeler ayrı etiketler kullanmak suretiyle fatura oluşturabiliyoruz. Bu e defter de mümkün olacak mı?
Eğer tek e defter olacak ise bütün bilgi ve belgelerin tek bir yerden kayıt altına alınması veya uzaktan kayıt ediliyor olsa bile tek bir yerde toplanması gerekecek...
 
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARI
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0026008)
zzEMRE YENIARAS
2014-10-02 10:13

e-Defter uygulamasında şube bazında defter oluşturma imkanı vardır. Yani merkez ve şubeleriniz için ayrı defterler tutabilirsiniz. Bu konuda kullanacağınız uyumlu yazılım firmasından bilgi alabilirsiniz.


Powered by Mantis Bugtracker