Gelir İdaresi Başkanlığı E-Fatura Forumu - E-DEFTER
Soru Detaylarını Görüntüle
0015217E-DEFTERe-Defter Teknik SorularHerkese Açık2014-09-23 09:182014-10-02 17:20
idris66 
cevaplanmışcevaplandı 
0015217: Merkez ve şubelerde e defter kullanımı
Şirketimiz kağıt ortamında merkeze ayrı şubelere ayrı defterler tasdik edilmesi
suretiyle kayıtlarımızı oluşturuyorduk.
e defter uygulamasında aynı şekilde yapabilecekmiyiz.
Örneğin merkez kayıtlarını merkez e defter lerine
şube kayıtlarınıda şube olarak e deftere kayıt edebilecekmiyiz
yoksa, sadece bir e defterimiz olacak bütün kayıtlar (merkez ve şubeler)
oraya yazılmak zorundamı olacak.
E faturada merkez ve şubeler ayrı etiketler kullanmak suretiyle fatura oluşturabiliyoruz. Bu e defter de mümkün olacak mı?
Eğer tek e defter olacak ise bütün bilgi ve belgelerin tek bir yerden kayıt altına alınması veya uzaktan kayıt ediliyor olsa bile tek bir yerde toplanması gerekecek...
 
Hiçbir etiketi yok.

Cevap
(0026008)
2014-10-02 10:13   
e-Defter uygulamasında şube bazında defter oluşturma imkanı vardır. Yani merkez ve şubeleriniz için ayrı defterler tutabilirsiniz. Bu konuda kullanacağınız uyumlu yazılım firmasından bilgi alabilirsiniz.