Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0013885E-FATURAe-Fatura Teknik SorularHerkese Açık2014-08-01 14:522018-01-20 01:21
Bildiren78100315 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0013885: https://merkez.efatura.gov.tr/EFaturaMerkez/services/EFatura [^] konumunda dinleme yapan,iletiyi kabul edebilecek bitiş noktası yok
Sorumerhaba;
e-faturaya geçmiş olmamıza rağmen e-fatura alamıyor gönderemiyoruz
hata msjı geliyor ekrana

sıkıntı neden kaynaklanıyor sistemci arkadaşlar da bulamadılar.

GİB ile ilgili bi sıkıntı olduğunuz söylüyorlar.

yardım rica ediyorum
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0023037)
zzTUGBA KASIKCI
2014-08-01 15:41

Sorunun anlaşılabilmesi için daha detaylı bilgi vermeniz gerekmektedir.
- Vergi kimlik numaranız nedir?
- Nasıl bir hata mesajı ile karşılaşıyorsunuz?
- Ekran görüntüsü ekleyiniz.
- Varsa zarf, fatura bilgisi vs. ekleyiniz.
(0023038)
78100315
2014-08-01 15:45
güncelleme tarihi: 2014-11-18 13:53

vkn:---

hata msjı aşağıdaki gibidir.
Açıklama
https://merkez.efatura.gov.tr/EFaturaMerkez/services/EFatura [^] konumunda dinleme yapan, iletiyi kabul edebilecek bitiş noktası yoktu. Bunun nedeni genellikle hatalı bir adres ya da SOAP eylemidir. Ayrıntılar için varsa InnerException öğesine bakın

(0023054)
zzTUGBA KASIKCI
2014-08-01 17:25
güncelleme tarihi: 2015-11-10 09:45

Merhabalar,

GİB web servisi çalışır durumdadır. Bu hata sisteminizden kaynaklanmaktadır. Sisteminizi kontrol ediniz. (Gerekiyorsa yazılım sağlayıcınıza başvurunuz)

Daha önce de bu durum farklı kullanıcılar tarafından belirtilmişti. Bu sorunu yaşayanların yazılım sağlayıcılarının ortak olduğu görülmüştür. Bilginize.

(Yakın zamanda IP ya da web servis uç noktası bilgilerinizde bir değişiklik yapıldıysa 14599 numaralı sorunun cevabına göre işlem yapıldığından emin olunuz.)

Test ortamında da aynı sorunu yaşıyorsanız yukarıdaki bilgilere ek olarak aynı anda canlı ortamda da bulunuyorsanız, test IP'lerinizin canlı ortamdaki IP'lerle aynı olması durumunda test ortamından GİB'e erişim yapamazsınız.

İyi çalışmalar.



Powered by Mantis Bugtracker