Cevap |
|
(0023037)
|
2014-08-01 15:41
|
|
Sorunun anlaşılabilmesi için daha detaylı bilgi vermeniz gerekmektedir.
- Vergi kimlik numaranız nedir?
- Nasıl bir hata mesajı ile karşılaşıyorsunuz?
- Ekran görüntüsü ekleyiniz.
- Varsa zarf, fatura bilgisi vs. ekleyiniz. |
|
|
(0023038)
|
2014-08-01 15:45
(güncelleme tarihi: 2014-11-18 13:53) |
|
|
|
(0023054)
|
2014-08-01 17:25
(güncelleme tarihi: 2015-11-10 09:45) |
|
Merhabalar,
GİB web servisi çalışır durumdadır. Bu hata sisteminizden kaynaklanmaktadır. Sisteminizi kontrol ediniz. (Gerekiyorsa yazılım sağlayıcınıza başvurunuz)
Daha önce de bu durum farklı kullanıcılar tarafından belirtilmişti. Bu sorunu yaşayanların yazılım sağlayıcılarının ortak olduğu görülmüştür. Bilginize.
(Yakın zamanda IP ya da web servis uç noktası bilgilerinizde bir değişiklik yapıldıysa 14599 numaralı sorunun cevabına göre işlem yapıldığından emin olunuz.)
Test ortamında da aynı sorunu yaşıyorsanız yukarıdaki bilgilere ek olarak aynı anda canlı ortamda da bulunuyorsanız, test IP'lerinizin canlı ortamdaki IP'lerle aynı olması durumunda test ortamından GİB'e erişim yapamazsınız.
İyi çalışmalar.
|
|