Anonim | Giriş | Yeni Bir Hesap Aç | 2024-11-21 15:45 +03 |
Tüm Projeler | E-ARSIV | E-DEFTER | E-FATURA | E-İRSALİYE | E-MM | E-SMM | OKC | STANDART KODLU FATURA |
Soru Detaylarını Görüntüle [ Cevaplara Git ] | [ Yazdır ] | |||||||
Soru Numarası | Proje | Kategori | Durumu Görüntüle | Soruluş Zamanı | Son Güncelleme | |||
0013885 | E-FATURA | e-Fatura Teknik Sorular | Herkese Açık | 2014-08-01 14:52 | 2018-01-20 01:21 | |||
Bildiren | 78100315 | |||||||
Durum | cevaplanmış | Çözüm | cevaplandı | |||||
Konu | 0013885: https://merkez.efatura.gov.tr/EFaturaMerkez/services/EFatura [^] konumunda dinleme yapan,iletiyi kabul edebilecek bitiş noktası yok | |||||||
Soru | merhaba; e-faturaya geçmiş olmamıza rağmen e-fatura alamıyor gönderemiyoruz hata msjı geliyor ekrana sıkıntı neden kaynaklanıyor sistemci arkadaşlar da bulamadılar. GİB ile ilgili bi sıkıntı olduğunuz söylüyorlar. yardım rica ediyorum | |||||||
Etiketler | Hiçbir etiketi yok. | |||||||
ÖNEMLİ UYARI | Bu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir. | |||||||
Eklenen Dosyalar | ||||||||
Cevap | |
(0023037) zzTUGBA KASIKCI 2014-08-01 15:41 |
Sorunun anlaşılabilmesi için daha detaylı bilgi vermeniz gerekmektedir. - Vergi kimlik numaranız nedir? - Nasıl bir hata mesajı ile karşılaşıyorsunuz? - Ekran görüntüsü ekleyiniz. - Varsa zarf, fatura bilgisi vs. ekleyiniz. |
(0023038) 78100315 2014-08-01 15:45 güncelleme tarihi: 2014-11-18 13:53 |
vkn:--- hata msjı aşağıdaki gibidir. Açıklama https://merkez.efatura.gov.tr/EFaturaMerkez/services/EFatura [^] konumunda dinleme yapan, iletiyi kabul edebilecek bitiş noktası yoktu. Bunun nedeni genellikle hatalı bir adres ya da SOAP eylemidir. Ayrıntılar için varsa InnerException öğesine bakın |
(0023054) zzTUGBA KASIKCI 2014-08-01 17:25 güncelleme tarihi: 2015-11-10 09:45 |
Merhabalar, GİB web servisi çalışır durumdadır. Bu hata sisteminizden kaynaklanmaktadır. Sisteminizi kontrol ediniz. (Gerekiyorsa yazılım sağlayıcınıza başvurunuz) Daha önce de bu durum farklı kullanıcılar tarafından belirtilmişti. Bu sorunu yaşayanların yazılım sağlayıcılarının ortak olduğu görülmüştür. Bilginize. (Yakın zamanda IP ya da web servis uç noktası bilgilerinizde bir değişiklik yapıldıysa 14599 numaralı sorunun cevabına göre işlem yapıldığından emin olunuz.) Test ortamında da aynı sorunu yaşıyorsanız yukarıdaki bilgilere ek olarak aynı anda canlı ortamda da bulunuyorsanız, test IP'lerinizin canlı ortamdaki IP'lerle aynı olması durumunda test ortamından GİB'e erişim yapamazsınız. İyi çalışmalar. |