Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0042825E-FATURAe-Fatura Entegrasyon YöntemiHerkese Açık2016-04-29 09:512020-11-05 17:32
Bildirensahins 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0042825: Acil, IP adresimiz değişti yeni başvuru yapamıyoruz
SoruMerhaba,
IP adresimiz değiştiği için teknik başvuruyu tekrarladık. İki şirketimizden bir tanesi için başarıyla giriş yaptık yalnız ikinci şirketin VKN'sini girdiğimizde

"Sistemde başka bir kurumun kullanıcısı olarak kayıtlısınız, efatura entegrasyonu için başvuru yapamazsınız !" hatası alıyoruz. Nedenini öğrenebilir miyiz, nasıl düzeltebiliriz?

Fatura alış-verişimiz aksadığından hızlı cevabınızı rica ederiz.
Saygılar,
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0073355)
zzTUGBA KASIKCI
2016-04-29 15:50

Merhaba,

Bu hatayı alıyorsanız (ve ilgili vkn entegrasyon yöntemini kullanmaktaysa), vkn'sini yazdığınız firma grup firması demektir.

Canlı tanım formundaki bilgilerin değişikliği için lider firma bilgilerini kullanarak yükleme yapılmalıdır. Sonrasında otomatik olarak grup firmalarının bilgileri de değişmiş olacaktır.

14599 numaralı sorunun cevabına göre işlem yapınız.

İyi günler.


Powered by Mantis Bugtracker