Anonim | Giriş | Yeni Bir Hesap Aç | 2024-04-28 23:14 +03 |
Tüm Projeler | E-ARSIV | E-DEFTER | E-FATURA | E-İRSALİYE | E-MM | E-SMM | OKC | STANDART KODLU FATURA |
Soru Detaylarını Görüntüle [ Cevaplara Git ] | [ Yazdır ] | |||||||
Soru Numarası | Proje | Kategori | Durumu Görüntüle | Soruluş Zamanı | Son Güncelleme | |||
0002122 | E-FATURA | e-Fatura Teknik Sorular | Herkese Açık | 2014-01-08 10:23 | 2014-01-28 12:05 | |||
Bildiren | zeynepkuzu | |||||||
Durum | cevaplanmış | Çözüm | cevaplandı | |||||
Konu | 0002122: ACİLLLLLLL e-faturada alıcı tarafından gönderilen zarfta hata uyarısı | |||||||
Soru | üç adet fatura kestim ve alıcıya yolladım tarafıma zarfta hata die uyarı çıktı SCHEMATRON KONTROL SONUCU HATALI - UBL zarf ve içerik validasyon hatası: GIB2013000000007 numaralı faturanın ACP PartyName değeri zarftaki diğer faturalardan farklı diye hata cıktı | |||||||
Etiketler | Hiçbir etiketi yok. | |||||||
ÖNEMLİ UYARI | Bu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır. | |||||||
Eklenen Dosyalar | ||||||||
Cevap | |
(0002994) zzTUGBA KASIKCI 2014-01-11 21:21 güncelleme tarihi: 2014-01-28 12:05 |
Uyarıda "GİB'DEN GELEN HATA MESAJI" yazıyorsa sorun göndericidedir. Göndericinin yazılımcıları ile görüşüp faturasını inceleyip sorunu gidermesi gerekmektedir. Gönderici sorunu giderdikten sonra faturayı tekrar göndermelidir. Uyarıda "ALICI POSTA KUTUSUNDAN GELEN HATA MESAJI" yazıyorsa sorun alıcıdadır. Gönderici bu hata ile ilgili alıcıyı bilgilendirmeli, alıcı sorunu giderdikten sonra gönderici faturayı tekrar göndermelidir. (Ek bilgi: GİB İmza ve mühür varlığının kontrolünü yapar, ancak portal dışında doğrulamasını yapmaz. İmza doğrulaması ile ilgili hatalarda sorun göndericide olabilir. Hatasız bir gönderim için faturaların oluşturduktan sonra zarflanıp, daha sonra zarftan çıkarılıp E-Fatura Görüntüleyicide açıldıktan ve doğrulandıktan sonra gönderilmesi gerekmektedir.) |