(0002994)
|
2014-01-11 21:21
(güncelleme tarihi: 2014-01-28 12:05) |
|
Uyarıda "GİB'DEN GELEN HATA MESAJI" yazıyorsa sorun göndericidedir. Göndericinin yazılımcıları ile görüşüp faturasını inceleyip sorunu gidermesi gerekmektedir. Gönderici sorunu giderdikten sonra faturayı tekrar göndermelidir.
Uyarıda "ALICI POSTA KUTUSUNDAN GELEN HATA MESAJI" yazıyorsa sorun alıcıdadır. Gönderici bu hata ile ilgili alıcıyı bilgilendirmeli, alıcı sorunu giderdikten sonra gönderici faturayı tekrar göndermelidir. (Ek bilgi: GİB İmza ve mühür varlığının kontrolünü yapar, ancak portal dışında doğrulamasını yapmaz. İmza doğrulaması ile ilgili hatalarda sorun göndericide olabilir. Hatasız bir gönderim için faturaların oluşturduktan sonra zarflanıp, daha sonra zarftan çıkarılıp E-Fatura Görüntüleyicide açıldıktan ve doğrulandıktan sonra gönderilmesi gerekmektedir.)
|
|