Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0009721E-FATURAe-Fatura Teknik SorularHerkese Açık2014-04-29 15:292014-04-30 15:23
Bildiren88200077 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0009721: E FATURA İPTALİ
SoruMerhabalar,
Temel fatura senaryosu ile faturalandırma yapmaktayız.
Faturamızı portaldan düzenledik ve onayladık, faturayı göndermeden fark ettik ki yanlış müşteriye düzenlenmiş.
Onaylanmış ancak alıcısına gönderilmemiş fatura nasıl iptal edilebilir?
Bu konu ile ilgili birçok soru sorulmuş size, en son aşağıdaki cevabınıza istinaden;
''www.efatura.gov.tr adresinden yayınladığımız kalvuzlardan portal kullanım klavuzuna bakınız. ''
Klavuzu vs.'de okuduk, ancak bir sonuca varamadık.
Ne yapmamız gerekiyor,faturamızın müşteriye ulaşmasını istememekteyiz. Ancak göndermeden arşive de kaldıramamaktayız. Çünkü fatura taslaklarda yer alıyor.
Teşekkürler,

EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0015389)
Gelir İdaresi Başkanlığı
2014-04-30 12:02
güncelleme tarihi: 2014-04-30 15:23

Merhabalar;
Portal kullanıcıları için fatura iptal edilemez. Sisteminizde kalır.Ancak taslaklar bölümünde bulunan faturanızı onaylanmış dahi olsa "Düzenle" butonu ile tamamen yeniden düzenleyebilirsiniz. Alıcısını değiştirebilirsiniz. Başka bir alıcı için yeni bir fatura oluşturuyor gibi işlem yapabilirsiniz.
İyi çalışmalar..



Powered by Mantis Bugtracker