Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0096454E-MM[Tüm Projeler] GenelHerkese Açık2021-06-10 15:432022-08-29 13:22
Bildirensertugcicek 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0096454: "lütfen bekleyin, akıllı kartınıza erişiliyor" ekranını geçemiyorum
SoruFatura iptal portalına girerken "lütfen bekleyin, akıllı kartınıza erişiliyor" ekranını geçemiyorum.
AKİS kart destek birimi, yapılan inceleme sonucu, kartımın sağlam ve çalışır halde olduğunu, sorunun GİB portalına ilişkin olabileceğini söyledi.
Programlar ve ayarlar, talimatlarda söylendiği biçimde kontrol edildi. Bir eksik, hata yok.
Yardımcı olabilir misiniz?
Windows 10 işletim sistemi / Chrome, Firefox, Edge, Opera browserlar/ JAWA Versiyon 8 Update 291 (build 1.8.0_291-b10) /
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0158090)
Gelir İdaresi Başkanlığı
2021-07-08 08:41

Merhaba;

Bilgisayarınızda mevcut imzalama aracı (EFaturaWebSocket.jnlp) programını kaldırıp https://ebelge.gib.gov.tr/anasayfa.html [^] [^] web adresinden imzalama aracını tekrar indirip kurduktan sonra Google chrome üzerinden https://ebelge.gib.gov.tr/dosyalar/kilavuzlar/e-Arsiv_Portal_Giris.pdf [^] buradan da yardım alarak giriş yapmayı deneyebilirsiniz.

Ek olarak java sürümünüzü kontrol ediniz. En az 1.8 olması gerekmektedir. Yine de olmazsa java belleğini (cache) temizleyip tekrar deneyiniz. Konuyla ilgili olarak da http://forum.efatura.gov.tr/view.php?id=331 [^] numaralı forum sorusunu inceleyebilirsiniz.

Not:
Güncel javayı indirdikten sonra eski java sürümü de bilgisayarda mevcutsa veya hem 32 bit hem 64 bit java sürümlerinin ikisi birden bilgisayarınızda yüklüyse yine bu hata alınabilir.
Öncelikli olarak hem 32 bit hem 64 bit java yüklüyse 64 biti silip 32 ile tekrar dener misiniz.
Eğer yine olmazsa bu sefer 32 biti siliniz 64 bit ile deneyiniz ve bize dönüş yapınız.

Not2: Bilgisayarda takılı olan mali mührün veya e-imza’nın kendinize/ilgili mükellefe ait olduğundan emin olunuz

NOT3: Sorun bu işlemlere rağmen devam ederse;

İmzalama aracının (efaturawebsocket.jnpg) sağ üst köşesinde Menü butonu var. Oraya tıklayıp ordan Log dizini butonu tıklayın. Logların olduğu dizin açılacak. Dizin içinde log dosyaları var ordan bize son güne ait log kaydını gönderiniz biz de teknik ekibimize gönderelim bir de onlar baksınlar.)


Powered by Mantis Bugtracker