Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0009495E-FATURAe-Fatura GİB Portal YöntemiHerkese Açık2014-04-25 11:032014-06-13 13:52
BildirenKAB404705 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0009495: HATA OLDUĞU İÇİN FATURA ALICIYA İLETİLEMEDİ
SoruMerhabalar

21/04/2014 de tedarikçi firmamıza iade faturası kestim. Ama iade faturasında hata oluştu karşı taraflada görüştüm. Fatura sistemlerine düşmemiş. Neden olduğu çözmeye çalışırken yanlışlıkla arşive gönderdim.
 Nasıl düzeltebilirim. Tekrardan mı kesmem gerekiyor. ? Tekrardan fatura oluşturursam maliye açısından sıkıntı oluşturur mu ?
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalardoc file icon E FATURA HATA.doc [^] (172,544 Bayt) 2014-04-25 11:03

- İlişkiler

-  Cevap
(0020035)
zzMEHMET PEKER
2014-06-12 17:47

faturanın zarf ID'si ve gönderilme tarihi ile alıcı ve gönderen firmanın vergi kimlik numarasını gönderebilir misiniz?
(0020039)
KAB404705
2014-06-13 07:44

ZARF NO : 8A790633-B40D-4D76-B7CE-6C5CD971B8CB
21/04/2014 GIB2014000000064 NUMARALI FATURA

ALICI VERGİ 767 051 1592
GÖNDEREN VRİ 485 000 5112
(0020102)
zzMEHMET PEKER
2014-06-13 13:52

yukarıda belirttiğiniz zarf 1230 (hedeften sistem yanıtı başarısız geldi) durum kodunu aldığı görülmektedir. burada yapacağınız işlem:
GİB Portal kullanıyorsanız yeni fatura oluşturup açıklama bölümüne gönderilemeyen faturanın tarih, sıra numarası ve gönderilememe nedenini yazıp bu gönderilemeyen faturalara istinaden düzenlediğiniz belirtmeniz gerekmektedir.
entegrasyon yada özel entegrasyon yöntemlerinden birini kullanıyorsanız sisteminiz izin veriyorsa gönderemediğiniz faturayı yeni zarf ile gönderebilirsiniz.


Powered by Mantis Bugtracker