Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0008696E-FATURAe-Fatura Mali Mühür / E-İmzaHerkese Açık2014-04-15 12:352020-01-23 13:01
Bildireniremecza 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0008696: Kullanıcı sistemde tanımlı değil. Lütfen kullanıcı tanımını yaptırınız.
SoruMERHABA FİRMAMIZ E FATURAYA GEÇTİ MALİ MÜHÜRÜ TESLİM ALDIK İLGİLİ PROGRAMLARIN KURULUMLARINI YAPTIK FAKAT KULLANICI TAMINLI DEĞİL KULLANICI TANIMINI YAPTIRINIZ DİYOR İLERLEYEMİYORUZ 6-7 GÜN GEÇMESİNE RAĞMEN HALA AKTİVASYON MAİLİMİZ GELMEDİ BU DURUMDA NE YAPMAMIZ GEREKİYOR MAİLİ Mİ BEKLİYECEĞİZ. MAİL GELMDİĞİ İÇİN DE LİSTELERDE HALA İSMİMİZ YOK. BU DURUMDA CEZAİ BİR DURUM İLE KARŞI KARŞIYA KALIRMIYIZ? TEŞEKKÜRLER
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalarpng file icon Ekran Alıntısı.PNG [^] (11,675 Bayt) 2015-12-03 16:19

- İlişkiler

-  Cevap
(0013353)
Gelir İdaresi Başkanlığı
2014-04-15 16:54
güncelleme tarihi: 2014-07-15 13:55

Merhabalar,

Mali Mührünüzün teslim bilgisi geldiğinde hesabınız otomatik açılacaktır. Bilgilendirme başvuruda girdiğiniz e-posta adresine yapılacaktır.

Not: Mali Mührünüzü teslim aldıysanız ve hesabınızın açılmasını istiyorsanız VKN - UNVAN bilginizi göndermelisiniz.

Kayıtlı Kullanıcılar Listesinde yer aldığınız halde bu hatayı alıyorsanız bunun üç sebebi olabilir:
- Kayıtlı Kullanıcılar Listesinde yer alan unvan / kişi'ye ait mali mühürden farklı bir mali mühür / e-imza ile giriş yapmaya çalışıyor olabilirsiniz. (718 numaralı sorunun cevabındaki işlemleri yaparak mali mühre ait bilgileri görebilirsiniz.) Portale sadece ilgili unvana ait mali mühür ile giriş yapabilirsiniz.
- Mali mühürdeki vkn/unvan (tckn/ad soyad) bilgisi doğruysa ve bu hatayı alıyorsanız, mali mührünüz yanlış oluşturulmuş olabilir. Bu durumu denemek için 718 numaralı sorunun cevabındaki işlemleri yaptıktan sonra Kart Okuyucular bölümünde yer alan kartınıza ait bilgilere bakınız. Bilgiler VKN/TCKN bilginizle başlamıyorsa kartınız yanlış üretilmiştir. Bu durumda kart sağlayıcınıza başvurunuz.
- Test portaline (https://test.efatura.gov.tr/efatura/login.jsp [^]) girmeye çalışıyor olabilirsiniz. Doğru adres şudur: https://portal.efatura.gov.tr/efatura/login.jsp [^] Sorun olmaması için http://www.efatura.gov.tr/ [^] adresindeki e-Fatura Portalına Giriş bağlantısını kullanarak giriş yapınız. Kullanıcı hesabınız test portalinde tanımlı olmadığından bu hatayı alıyor olabilirsiniz.

“SORULARI GÖRÜNTÜLE” sayfasındaki “ARA/Filtrele” bölümünden arama yapabilirsiniz. Bu şekilde soru sormaksızın çözüme çok daha hızlı bir şekilde ulaşabilirsiniz.

İyi çalışmalar.



Powered by Mantis Bugtracker