Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0007931E-FATURAe-Fatura DiğerHerkese Açık2014-04-09 11:212014-04-09 17:34
BildirenERHAN KOSTAK 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0007931: ZARFTA HATA İLETİLMEYEN FATURA
SoruSayın yetkili,
08.04.2014 tarihinde alıcıya iletmeye çalıştığım bazı faturalarda gib portal sistemi teknik bir sorundan dolayı iletilemedi sonra tekrar deneyin diye uyarı verdi.Bende birkaç defa aralıklarla denedim en sonunda zarf başarıyla iletildi diye mesaj geldi.Bugün baktığımda bu faturaların yanında zarfta hata olduğu için alıcıya iletilemeyecek yazıyor hata ayrıntısında ise, gönderilen fatura daha önce gönderilen aynı faturayı içermektedir diyor bu durumda ben ne yapabilirim değerli yardımlarınızı bekliyorum.
saygılarımla...
Ek Bilgiekran görüntüleri ektedir.
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalarone file icon e-fatura görüntü.one [^] (115,544 Bayt) 2014-04-09 11:21

- İlişkiler

-  Cevap
(0012420)
Gelir İdaresi Başkanlığı
2014-04-09 16:44

Merhabalar,

Yönteminiz portal ise;
İlgili hatayı alıyorsanız bu faturayı 2. kez oluşturarak göndermeyiniz, mükerrer fatura gönderimi yapmış olursunuz. Bu teknik sıkıntı giderilecektir. İlerleyen günlerde zarfınızın durumunu kontrol ediniz.

Yönteminiz Portal değilse,
Zarfınızın hata durumuna göre 2614 numaralı sorunun cevabına bakarak işlem yapmanız gerekmektedir.

İyi çalışmalar.


Powered by Mantis Bugtracker