Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0006243E-FATURAe-Fatura DiğerHerkese Açık2014-03-18 09:002014-03-26 09:35
BildirenPEMAR BEACH HOTEL 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0006243: SİSTEM ŞİFRESİ BLOKE EDİLMESİ
SoruSayın yetkili ,

Aşağıdaki hata mesajını dün size buradan göndermiştim ve bana tarafınızdan çözümlendi olarak bilgi maili geldi.Ancak hala giremiyorum.e-FATURA yada girmem gerekiyor çünkü çekmem gereken faturalar var.Lütfen bana yardımcı olurmusunuz ?

Pemar Beach Resort Otel olarak Portal kullanıcısıyız.Ancak hafta sonundan beri sisteme giremiyorum.Verilen hata mesajı aşağıdaki gibidir.


Lütfen şifrenizi doğru girdiğinize emin olun.

Şifrenizi bir çok kez hatalı girmeniz akıllı kart donanımınızın kilitlenmesine neden olacaktır yazıyor. Ancak ben şifremi birçok kez hatalı girmedim.Bu konuda bize yardımcı olabilir misiniz.Çünkü birkaç kez hatalı girişte sorun çıkaracağını biliyorum. Şifrem elimde yazılı.

EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0010694)
Gelir İdaresi Başkanlığı
2014-03-25 16:59

Merhabalar,

718 numaralı soruyu inceleyiniz. Ayrıca sağ üst köşede "Karttan Çık" yazısını görüyor musunuz? Eğer 718 deki ekranı ve Karttan Çık yazısını görebiliyorsanız. Şifre ile ilgili bir sıkıntı yoktur.

Java Console'daki Loglarınızı göndermeniz gerekmektedir. Şifre ile ilgili bir sıkıntı yoksa yeniden giriş yapmayı DENEMEDEN ÖNCE, Java Console'daki logları nasıl görebileceğiniz ile ilgili 330 numaralı soruyu inceleyebilirsiniz.

“SORULARI GÖRÜNTÜLE” sayfasındaki “ARA/Filtrele” bölümünden arama yapabilirsiniz. Bu şekilde soru sormaksızın çözüme çok daha hızlı bir şekilde ulaşabilirsiniz.

İyi çalışmalar.


Powered by Mantis Bugtracker