Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0005807E-FATURAe-Fatura Teknik SorularHerkese Açık2014-03-07 13:002014-03-21 09:47
BildirenGURDAL CICEK 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0005807: KESİLEN FATURAYI KARŞI TARAF ALAMADI
Soru07.20.2014 tarihinde fatura kestiğimiz müşterimiz, kendisinden kaynaklı olarak e-faturamızı alamadı, bizim sistemimizde de hata verdi. bu firmaya bugün 07.03.214, 07.02.2014 tarihli alamadıkları fatura yerine fatura kesebilir miyiz.
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0009522)
zzILKNUR GUR
2014-03-12 16:55

eğer entegrasyon ya da özel entegrasyon kullanıcısı iseniz hata alan(1230 ya da 1215 kodları) faturayı farklı bir zarfa koyarak gönderim yapabilirsiniz. ancak portal kullanıcısı iseniz bu faturayı tekrar oluşturmanız gerekmektedir.teknik olarak bu imkanlar dahilinde tekrar gönderim yapabilirsiniz ancak mevzuatsal sorumluluğu için VİMER den destek alabilirsiniz.


Powered by Mantis Bugtracker