Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0057037E-FATURAe-Fatura Teknik SorularHerkese Açık2017-07-06 16:042019-11-26 17:24
BildirenMBIS 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0057037: İhracat E-Fatura Başvuru Numarası Hatası
Sorusayın ilgili;

İhracat E-fatura gönderimi esnasında GTB tarafına gönderilen e-faturanın gelen sistem mesajları aşağıdaki gibidir.

HEDEFTEN SISTEM YANITI BASARISIZ GELDI
(1195:1 Basvuru Numarasi daha önce girilmis)
Burada belirtilen -1- Başvuru numarası konusunda bizim bir bilgimiz bulunmamaktadır.
Teknik olarak nereyi kontrol etmeliyiz.
Bilginize.
saygılarımla.
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0096586)
Gelir İdaresi Başkanlığı
2017-07-06 16:16

Konu gtb tarafından dönülen bir hata olup genel bir sorundur. Gtb yetkilileri konuyla ilgilendikleri bilgisini vermişlerdir.
(0097080)
MBIS
2017-07-12 15:22

iyi günler;
GTB tarafından Başvuru Numarası 1 hatası konusunda genel bir bilgilendirme olmadı.
Bu konuda nasıl bir yol izlememiz gerekmekte.
Bilginize.
Saygılarımla
MBIS
(0097082)
Gelir İdaresi Başkanlığı
2017-07-12 15:44
güncelleme tarihi: 2017-09-11 11:32

Konu gtb ile ilgilidir.bu konuda sorunun çözüldüğü bilgisi alınmıştır. bu şekilde 1230 hatasıyla tarafınıza dönen bu hata ile ilgili yapmanız gerekenler aşağıda anlatılmıştır;

1230 Hatası alan faturalar GİB tarafında bilindiği gibi başarısız yani geçersiz faturalardır. Dolayısıyla tekrar fatura düzenlenmesini gerektirir. Bu durum bu faturalarda da geçerlidir. Ancak 7/7/2017 de yayınlanan duyurumuza istinaden fatura 1210 veya 1220 de 2 saatten fazla kaldıktan sonra kağıt çıktısı veya kağıt fatura düzenlenerek işlem yapıldıktan sonra 1230 kodunu aldıysa tekrar fatura düzenlenmesine gerek yoktur. ihracat gerçekleşti ve gçb kapandıysa durumu izah eden bir dilekçe ve gçb örneğini de ekine koyarak Bakanlığımıza başvurulması halinde durum incelenecek faturanın statüsünde tarafımızca güncelleme yapılabilecektir.



GTB çağrı merkezi numarası ve linki aşağıdadır

444 8 482

http://gumruk.prizmaemys.com/web/basvuru.php [^]



Powered by Mantis Bugtracker