Anonim | Giriş | Yeni Bir Hesap Aç | 2025-04-21 11:16 +03 |
Tüm Projeler | E-ARSIV | E-DEFTER | E-FATURA | E-İRSALİYE | E-MM | E-SMM | OKC | STANDART KODLU FATURA |
Soru Detaylarını Görüntüle [ Cevaplara Git ] | [ Yazdır ] | |||||||
Soru Numarası | Proje | Kategori | Durumu Görüntüle | Soruluş Zamanı | Son Güncelleme | |||
0005465 | E-FATURA | e-Fatura GİB Portal Yöntemi | Herkese Açık | 2014-02-28 13:07 | 2014-02-28 14:01 | |||
Bildiren | Ceran | |||||||
Durum | cevaplanmış | Çözüm | cevaplandı | |||||
Konu | 0005465: faturanın iletilmemesi ve hata ayrıntısında birşey belirtilmemesi | |||||||
Soru | Resimde görüldüğü üzere bu faturalar firmaya ulaşmamış fakat herhangi hata ayrıntısı yok , bu konuda yapılması gerekeni bildirir misiniz? | |||||||
Etiketler | Hiçbir etiketi yok. | |||||||
ÖNEMLİ UYARI | Bu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır. | |||||||
Eklenen Dosyalar | ![]() | |||||||
|
|
(0008515) zzTUGBA KASIKCI 2014-02-28 14:01 |
"Hata Ayrıntısı" görünmediği zaman şu işlemi yapınız. Zarf Bazında Listeleme ekranında ilgili faturaya ait zarfınızın durumunu "Zarf Durum Sorgula" düğmesi ile sorguladıktan sonra sayfayı "Sorgula" düğmesi ile yenileyiniz. Ardından ilgili zarfa ait "Hata Ayrıntısı" düğmesine tıklayınız. Hata ayrıntısı görünecektir. Burada BASARIYLA TAMAMLANDI yazıyorsa alıcının sistemi zarfı başarıyla almış ve işlemiş, bu bilgiyi de GİB'e bildirmiş demektir. Bu durumda zarfın içindeki faturalar geçerlidir. Alıcı sisteminde bulamadığını iddia ediyorsa bile geçerlidir çünkü GİB'e başarıyla alıp işleyebildiğini belirtmiştir. Hata Ayrıntısında HEDEFTEN SISTEM YANITI GELMEDI yazıyorsa da alıcının sistemi zarfı almış demektir. Ancak işleyebilip işleyemediğine dair sistem yanıtını göndermemiştir. Hata bulduğunu belirtmediği için bu zarfın içindeki faturalar da geçerlidir (alıcı sisteminde bulamadığını iddia ediyorsa bile). Bu durumlarda faturaların tekrar gönderilmesi mükerrer gönderim olacağından tekrar gönderilmemelidir. Diğer hatalarla ilgili bilgiyi 2614 numaralı soruda bulabilirsiniz. Hatanın durumuna göre 2614 numaralı sorudaki işlemleri yapınız. Hatırlatma: Ana sayfada ve forum kullanım kılavuzunda uyarısı yapılan şu konuya dikkat ediniz: İçerisinde (soruda / eklerde) unvan ya da kişisel/kurumsal bilgilerin geçtiği soruları lütfen ÖZEL olarak işaretleyerek sorunuz. |