Anonim | Giriş | Yeni Bir Hesap Aç | 2025-04-21 21:21 +03 |
Tüm Projeler | E-ARSIV | E-DEFTER | E-FATURA | E-İRSALİYE | E-MM | E-SMM | OKC | STANDART KODLU FATURA |
Soru Detaylarını Görüntüle [ Cevaplara Git ] | [ Yazdır ] | |||||||
Soru Numarası | Proje | Kategori | Durumu Görüntüle | Soruluş Zamanı | Son Güncelleme | |||
0005397 | E-FATURA | e-Fatura Teknik Sorular | Herkese Açık | 2014-02-26 18:27 | 2014-07-11 15:20 | |||
Bildiren | saniyeaydin | |||||||
Durum | cevaplanmış | Çözüm | cevaplandı | |||||
Konu | 0005397: Hata olduğu için fatura alıcıya iletilmeyecek. | |||||||
Soru | Hata olduğu için fatura alıcıya iletilmeyecek hatası alıyorum 13.02.2014 deki bazı faturalarıma. Bugün ayın 26'sı ne yapmalıyım. | |||||||
Etiketler | Hiçbir etiketi yok. | |||||||
ÖNEMLİ UYARI | Bu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır. | |||||||
Eklenen Dosyalar | ||||||||
|
|
(0008300) zzTUGBA KASIKCI 2014-02-26 18:34 güncelleme tarihi: 2014-05-26 10:20 |
Öncelikle 6046 numaralı sorunun cevabına bakarak hatayı öğreniniz ve hatanın durumuna göre 2614 numaralı sorudaki işlemleri yapınız. Zarfının durumunu portaline bakarak görebilecek taraf göndericidir. Gönderici gönderdiği zarfın durumunu takip etmeli, sorunsuzca alıcıya gidip gitmediğini kontrol etmelidir. Hata alıyorsa hatanın sebebini forumda araştırmalı, sorun kendisindeyse sistemini düzeltmeli, sorun alıcıdaysa alıcıyı uyarmalı ve ilgili soruda belirtilen işlemleri yapmalıdır. Teknik olarak geçmiş tarihli fatura kesmeye bir engel bulunmamaktadır. Ancak VUK kapsamındaki yükümlülükleriniz devam etmektedir. Yeni fatura keserken not alanına faturayı tekrar kesme sebebinizi, hata aldığını, fatura numarasını vs. yazmanız ibrazda sizin açınızdan kolaylık sağlayacaktır. Soru sormadan önce “SORULARI GÖRÜNTÜLE” sayfasındaki “ARA/Filtrele” bölümünden arama yapınız. Bu şekilde soru sormaksızın çözüme çok daha hızlı bir şekilde ulaşabilirsiniz. |