Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0005368E-FATURAe-Fatura GİB Portal YöntemiHerkese Açık2014-02-26 15:082014-03-11 10:23
BildirenDUMAN-FORMUL 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0005368: red fatura hakkında
SoruMerhaba,

karşı firma tarafından reddedilen iki ayrı faturamız var.

1.si nin red olmasında hem fikir olduk bu fatura iptal olması gerekiyor

2.si ise red edildikten sonra karşı firmayla görüştüm durumu anlattım sıkıntı olmadığına hem fikir olduk yani faturayı sözlü olarak kabul etti ama sistemde hale daha red gözüküyor ben bunun için yeni bir faturamı kesmem lazım ve nasıl bir yol..?

diğer bir şey sistemsel hatadan dolayı GİB(sizin) tarafından iptal edilen faturalar var bunları portaldan indiremiyoruz (saklamak için..)

bir de reddedilen faturayı indiyoruz ama belgenin herhangi bir yerinde ipta,red...vs bilgisi yok bu durumda nasıl bir yol..?

yardımlarınız ricadır. teşekkürler..
Ek Bilgired faturaların 7 gün süresi geçti.
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0009164)
Gelir İdaresi Başkanlığı
2014-03-10 10:59

sayın ilgili,

reddedilen bir ticari fatura iptal edilmiş sayılır ve yeniden düzenlenmesi gerekir. reddedilen faturanın ret yanıtını içeren uygulama yanıtı ile birlikte saklanması gerekmektedir. uygulama yanıtını ayrıca sisteminize indirmeniz gerekmektedir.

GİB sisteminden kaynaklı olarak faturanın iptali diye bir durum yoktur. aldığınız hata ile ilgili olarak daha açıklayıcı bilgi verirseniz detaylı olarak yardımcı olabiliriz.

iyi çalışmalar


Powered by Mantis Bugtracker