Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0005002E-FATURAe-Fatura DiğerHerkese Açık2014-02-19 13:392014-02-20 11:50
Bildirenserpil.akcan 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0005002: faturada hata var
Sorumerhaba
müşteriye kestiğim temel fatura müşterimize ulaşmamış ve bana faturada hata olduğuna dair bilgi geldi.TEMEL FATURA
 Hata olduğu için fatura alıcıya iletilemedi.

hatası geldi.ve ben yanlışlıkla bu kesmiş olduğum faturayı arşiv bölümüne kaldırdım.bu faturadaki hatanın ne olduğunu göremiyorum ve tekrar müşterimize gönderemiyorum.ne yapmam gerekiyor acilen yardımcı olabilirmisiniz.
 
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0007426)
zzTUGBA KASIKCI
2014-02-19 14:16

Hata alınan faturaları yeni bir fatura numarası ile oluşturup tekrar göndermeniz gerekmektedir. (Portalde hata alınan faturaları tekrar gönderme işlemi üzerinden çalışılmaktadır.)

Arşive almadan önce hatayı görürseniz hatayı forumda aratarak hatanın alıcıdan ya da göndericiden kaynaklandığını öğrenebilirsiniz.
(0007443)
serpil.akcan
2014-02-19 14:41

AYNI FATURAYI TEKRAR DÜZENLEDİĞİMDE ESKİ DÜZENLENMİŞ OLAN FATURANIN GEÇERLİLİĞİ VARMI VE TEKRAR AYNI FATURA DÜZENLENİRSE MÜKERRER FATURA DÜZENLENMİŞ OLUR MU?
(0007509)
zzTUGBA KASIKCI
2014-02-19 17:36

Hata alınan faturalar iptal faturası niteliğindedir ancak bu faturaları da arşivinizde saklamanız gerekmektedir. Bu durumda mükerrer gönderim olmamaktadır.

Şu duruma dikkat ediniz; bazen alıcı faturayı alamadığını söylemektedir ancak sistemden incelendiğinde alıcının faturayı aldığı görülebilir. Bu durumda fatura ulaştığı için tarafınızdan tekrar fatura kesilmesi mükerrer fatura kesimine sebep olacaktır.


Powered by Mantis Bugtracker