Cevap |
|
(0007426)
|
2014-02-19 14:16
|
|
Hata alınan faturaları yeni bir fatura numarası ile oluşturup tekrar göndermeniz gerekmektedir. (Portalde hata alınan faturaları tekrar gönderme işlemi üzerinden çalışılmaktadır.)
Arşive almadan önce hatayı görürseniz hatayı forumda aratarak hatanın alıcıdan ya da göndericiden kaynaklandığını öğrenebilirsiniz. |
|
|
(0007443)
|
2014-02-19 14:41
|
|
AYNI FATURAYI TEKRAR DÜZENLEDİĞİMDE ESKİ DÜZENLENMİŞ OLAN FATURANIN GEÇERLİLİĞİ VARMI VE TEKRAR AYNI FATURA DÜZENLENİRSE MÜKERRER FATURA DÜZENLENMİŞ OLUR MU? |
|
|
(0007509)
|
2014-02-19 17:36
|
|
Hata alınan faturalar iptal faturası niteliğindedir ancak bu faturaları da arşivinizde saklamanız gerekmektedir. Bu durumda mükerrer gönderim olmamaktadır.
Şu duruma dikkat ediniz; bazen alıcı faturayı alamadığını söylemektedir ancak sistemden incelendiğinde alıcının faturayı aldığı görülebilir. Bu durumda fatura ulaştığı için tarafınızdan tekrar fatura kesilmesi mükerrer fatura kesimine sebep olacaktır. |
|