Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0004414E-FATURAe-Fatura Teknik SorularHerkese Açık2014-02-10 09:272014-02-25 09:07
Bildiren76100025 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0004414: Nevi Değişikliği
SoruNevi değişikliği ile birlikte ilgili brimlere yazılı başvuruda bulunarak kapama talep ettik. Yine ilgili brimlerce kullanıcı anahtarımızı sistemden kapattık ama hala e-fatura listesinde gözükmekteyiz.

Sistemden ne kadar zamanda silinmekte ayrıca hala bize fatura kestikleri ile ilgili bilgi gelmekte ama biz anahtarı iptal ettiğimizden onlarıda göremiyoruz.
Ne yapmalıyız bunlarla ilgili tam bir bilgilendirmeye nasıl ulaşabiliriz.
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0006552)
Gelir İdaresi Başkanlığı
2014-02-11 16:24

Nevi değişikliğine ilişkin olarak yeni şirketiniz adına da başvuruda bulundunuz mu acaba? Çünkü eskisinin kapatılması için aynı anda yenisinin açılması gerekmektedir.
(0006610)
76100025
2014-02-12 08:34

Evet aynı anda başvuruda bulunduk ama eskisi hala açık gözükmekte oraya fatura kesebilmekteler oraya kesilen faturaları nasıl göreceğim?
(0006611)
76100025
2014-02-12 08:35

Ayrıca yeni başvuru ile ilgili bir dünya bilgi varken kapatma ile ilgili doğru düzgün bilgi veren kaynak yok?
(0008071)
Gelir İdaresi Başkanlığı
2014-02-24 17:49

Diğer mali mührünüzü iptal mi ettiniz? İptal ettiyseniz öncelikle faturalarınızı alabilmeniz için Başkanlığa dilekçe göndermeniz gerekiyor. Daha sonra buraya gelip tutanakla elden almanız gerekiyor.


Powered by Mantis Bugtracker