Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0003806E-FATURAe-Fatura TebliğleriHerkese Açık2014-01-29 08:552014-07-01 12:17
BildirenKAH-RAMAN 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0003806: E-FATURA
SoruE-FATURALARI SİSTEMLERİNDE GÖREMEYEN MÜŞTERİLER SİSTEMLERİNDE PROBLEM OLDUĞUNU VE KESİLEN E-FATURALARI SİSTEMLERİNDE GÖREMEDİKLERİNİ O YÜZDEN TEKRAR DÜZENLEMEMİZİ İSTİYORLAR. ÖNCEKİ FATURAYA HERHANGİBİR YANIT GELEMEYECEĞİNE GÖRE VE BİZ TEKRAR FATURA DÜZENLERSEK MÜKERRER FATURA DÜZENLEMİŞMİ OLURUZ. VEYA BİZİM TARAFIMIZDAN İPTAL EDİLME GİBİ BİR DURUM VARMI E FATURALARIN. ÖZETLE AYNI FATURAYI TEKRAR KESTİĞİMİZDE DİĞERİNE MÜDAHALE OLMADAN MÜKERRER KESMİŞMİ OLUYORUZ. BİLGİLERİNİZİ RİCA EDERİM.
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0005251)
Gelir İdaresi Başkanlığı
2014-01-29 16:03
güncelleme tarihi: 2014-07-01 12:17

Alıcısına ilk gönderdiğinizde iletemediğiniz aynı faturayı başka bir zarfa koyarak yeniden iletebilirsiniz. Bu durumda tekrar fatura düzenlemediğiniz için mükerrer işlem yapmış sayılmazsınız.



Powered by Mantis Bugtracker