Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0033290E-FATURAe-Fatura Entegrasyon YöntemiHerkese Açık2015-12-29 15:032020-08-11 12:01
Bildirenbeliz akkus 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0033290: entegrasyon testi
SoruMerhaba,
firmamız için entegrasyon testleri yapmaktayız.
Kendi entegrasyonumuzdan gönderdiğimiz fatura'nın Test Portalımızın gelen kutusuna mı gelmesi gerekiyor? Yoksa gönderim yapıp 1200 görmemiz yeterli mi?
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0056986)
zzTUGBA KASIKCI
2015-12-29 16:45
güncelleme tarihi: 2015-12-29 16:46

Merhaba,

Merkez'den gönderilen 1200 kodu yeterli değildir çünkü süreç devam ediyor olabilir. Zarfın GİB'deki durumunun başarılı olması gerekmektedir.

Zarfların (ve içerisindeki faturaların) alıcıya ulaşıp ulaşmadığını görebilen taraf GÖNDERİCİDİR. Göndericinin sorumluluğu gönderdiği zarfların durumlarının takibini (zarf durumunu sorgulayarak) yapmak, hata aldığı için gitmeyen zarfları varsa hata ayrıntısına göre 2614 numaralı sorunun cevabına bakarak işlem yapmaktır. İlgili işlem tekrar gönderim gerektirirse, yeni zarfın durumu da benzer şekilde sorgulanmalıdır. Çünkü zarf gönderiminde hata alınabilmektedir. Hata alan zarflar alıcıya ulaşmaz -bazı hatalarda ulaşsa bile- zarfın içerisindeki faturalar/yanıtlar hata alındığı için geçersizdir ve hiç oluşturulmamış gibidir. Alıcının sorumluluğu ise sistemini 7*24 çalışır şekilde tutmaktır.

İyi günler.



Powered by Mantis Bugtracker