Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0003304E-FATURAe-Fatura Teknik SorularHerkese Açık2014-01-20 19:422014-01-21 00:45
Bildirenhulya talaz 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0003304: KESİLEN E-FATURA KARŞI FİRMADA SİSTEMİNE DÜŞMEMESİ
SoruE-FATURA KULLANICISIYIZ.KESTİĞİMİZ FATURALAR BAZI FİRMALARDA GÖRÜLÜYOR VE FİRMA ONAYLIYOR.ANCAK BAZI FİRMALARDA SİSTEMDE GÖZÜKMEDİĞİNİ VE ONAY VEREMEDİKLERİNİ İFADE EDİYORLAR.BU KONU İLE İLGİLİ YARDIMCI OLMANIZI RİCA EDİYORUZ.
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0004350)
zzTUGBA KASIKCI
2014-01-21 00:45

Birçok seçenek bulunmaktadır:

- Portal kullanıcısıysanız portalde oluşturduğunuz faturalar için hata almanız durumunda alıcı hangi yöntemi kullanırsa kullansın faturalarınızı alabilmelidir. Bu noktada bir sorun olması durumunda sorun alıcıdadır.
 
- Portal kullanıcısıysanız ve portale yükleyerek gönderdiğiniz faturalar için hata almanız durumunda sorun sizde ya da entegrasyon/özel entegrasyon yöntemini kullanan alıcıda olabilir. Bu noktada portalde yer alan Zarf Bazında Listeleme ekranında faturanızın hatalı olup olmadığına bakmanız gerekmektedir. Hatalarla ilgili genel işleyiş için 1603 numaralı soruya bakabilirsiniz. Hatasız bir gönderim için göndericinin faturaları oluşturduktan sonra zarflayıp, daha sonra zarftan çıkarıp E-Fatura Görüntüleyicide açtıktan ve doğruladıktan sonra göndermesi gerekmektedir.

- Entegrasyon yöntemini kullanıyorsanız sorun sizde ya da entegrasyon/özel entegrasyon yöntemini kullanan alıcıda olabilir. Bu durumda hata kodlarını inceleyip sorunun sizde ya da alıcıda olduğuna karar vermeniz gerekmektedir. Hatasız bir gönderim için göndericinin faturaları oluşturduktan sonra zarflayıp, daha sonra zarftan çıkarıp E-Fatura Görüntüleyicide açtıktan ve doğruladıktan sonra göndermesi gerekmektedir.

- Özel entegrasyon yöntemini kullanıyorsanız sorun sizde ya da entegrasyon/özel entegrasyon yöntemini kullanan alıcıda olabilir. Bu durumda hata kodlarını inceleyip sorunun sizde ya da alıcıda olduğuna karar vermeniz gerekmektedir. Hatasız bir gönderim için göndericinin faturaları oluşturduktan sonra zarflayıp, daha sonra zarftan çıkarıp E-Fatura Görüntüleyicide açtıktan ve doğruladıktan sonra göndermesi gerekmektedir.


Powered by Mantis Bugtracker