Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0003158E-FATURAe-Fatura Teknik SorularHerkese Açık2014-01-17 17:242014-04-11 10:54
Bildirenmurato 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0003158: HEDEFTEN SİSTEM YANITI BAŞARISIZ GELDİ
SoruENTEGRASYON YÖNTEMİ KULLANIYORUZ, GÖNDERİLEN FATURA İLE İLGİLİ OLARAK
"HEDEFTEN SİSTEM YANITI BAŞARISIZ GELDİ(1177:1177 GEÇERSİZ İMZA)" ŞEKLİNDE UYARI ALIYORUZ.
ALICI PORTAL KULLANIYOR VE BAŞKA YERLERDEN FATURA ALIP VERİYORMUŞ,

NE YAPMALIYIZ?

ZARF ID :3e73609e-1479-4427-b61c-5f5e4f84c498
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0004175)
zzTUGBA KASIKCI
2014-01-17 18:26
güncelleme tarihi: 2014-01-28 12:05

GİB İmza ve mühür varlığının kontrolünü yapar, ancak portal dışında doğrulamasını yapmaz. İmza doğrulaması ile ilgili hatalarda sorun göndericide olabilir. Hatasız bir gönderim için faturaların oluşturduktan sonra zarflanıp, daha sonra zarftan çıkarılıp E-Fatura Görüntüleyicide açıldıktan ve doğrulandıktan sonra gönderilmesi gerekmektedir. Doğrulandıktan sonra gönderildiyse ve bu hata alındıysa sorun alıcıdadır.



Powered by Mantis Bugtracker