Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0002972E-FATURAe-Fatura Teknik SorularHerkese Açık2014-01-17 10:282014-01-17 10:52
Bildirenhuseyinyigit 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0002972: Durum kodları ve sonuçları
SoruMerhaba

Sistemdeki durum kodları ile ilgili olarak hangi durum kodunda nasıl bir işleyiş olduğu ile ilgili bir dökümantasyon var mı acaba, bu kodlar güncellendiğinde hangi dökümanda yayınlanıyor.

Mesela "Döküman Bulunan Adrese Gönderilemedi", "Hedeften Sistem Yanıtı Gelmedi" gibi durumlarda ne kadar süre ile beklenilmeli yada hangi durumlarda işlem tamamen başarısız olmuş sayılır yani beklemeye gerek olmayan durumlar neler. Benzer şekilde "Hedeften Sistem Yanıtı Gelmedi" gibi bir cevap aldığımızda bu süre süre sonunda bu işlem GIB tarafında ne duruma düşmektedir. Status sorduğumuzda gelen cevap ne olur. Böyle bir zarfa, zarfı gönderen taraf bu süre sonunda sistem yanıtı gönderebilir mi yoksa zarf GIB sisteminden kaldırılıyor mu?

Teşekkürler.
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0003931)
zzBAYRAM TEBER
2014-01-17 10:52

Merhabalar;
Durum kodları hakkında detaylı bilgiyi efatura.gov.tr adresindeki kılavuzlardan bulabilirsiniz.
Bakınız: 2614 numaralı soru.

İyi çalışmalar..


Powered by Mantis Bugtracker