Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0027381E-FATURAe-Fatura Teknik SorularHerkese Açık2015-10-20 10:242015-10-20 14:38
Bildirenbayar 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0027381: posta kutusu yanıtları hata mesajı
SoruSayın Teknik servis;
Sistemlerime düşen iki adet ticari faturayı her zamanki gibi onay yada ret ettim sonrasında da posta kutusu yanıtı gönderdim ancak zark karşı tarafa iletilmedi gözüküyor. Gönderilen posta kutusu yanıtlarını incelediğimde Elektronik fatura merkezi zarfta hata tespit etti şeklinde uyarı almaktayız neden? Dosya ilişiktedir acil geri dönüşünüzü rica ederim.
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir.
Eklenen Dosyalarpng file icon HATA MESAJI.PNG [^] (58,298 Bayt) 2015-10-20 10:24

- İlişkiler

-  Cevap
(0047016)
zzTUGBA KASIKCI
2015-10-20 14:38

Merhaba,

UBL 2.1 geçişi sebebiyle güncelleme öncesinde verilen yanıtların güncelleme sonrasında gönderimi sırasında hata alınmaktadır.

Bu durumda faturaya sistem üzerinden yanıt verilmesi mümkün olmayacaktır. Faturaya red cevabı verilmek isteniyorsa 9920 numaralı sorunun cevabındaki 2.b. maddesine göre işlem yapılabilir.

İyi günler.


Powered by Mantis Bugtracker