Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0002454E-FATURAe-Fatura Teknik SorularHerkese Açık2014-01-10 16:002014-02-21 12:24
BildirenJantsaBt 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0002454: Dokuman Bulunan Adrese İletilmedi
Soruİyi Çalışmalar;
Bugün onayladığımız bir e-faturada gib tarafından alındı, 1210 döküman bulunan adrese gönderilemedi hatası almaktayız,gerekli düzenlemeyi yapar mısınız?
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0002964)
zzTUGBA KASIKCI
2014-01-11 00:38
güncelleme tarihi: 2014-02-21 12:24

Gönderilen zarf GİB tarafından alıcıya iletilir. Gönderim sırasında alıcının zarfı alamaması halinde zarf 1210 “DOKUMAN BULUNAN ADRESE GONDERILEMEDI” durum kodunu alır. 1210 durum kodunun alındığı andan itibaren Merkez birim aynı zarfı 3 kere daha göndermeyi dener. 3 deneme saat 06 ve 18'de sırayla yapılmaktadır. Tekrar gönderim zamanlarıyla ilgili olarak 2614 numaralı sorunun cevabına bakınız. Son denemede (dördüncü deneme) zarf hala karşı tarafa başarıyla iletilememiş ise zarfın durumu 1215 “DOKUMAN GONDERIMI BASARISIZ. TERKAR GONDERME SONLANDI” durum kodunu alır.

Tarafınıza gönderilmeye çalışılan zarfın hata ayrıntısında tam olarak ne yazdığını alıcı tarafa bildirmeniz gerekmektedir.

Göndericilerin göndermeye çalıştıkları faturalar alıcıya ulaşmadığı için ilgili faturalar gönderilmemiş sayılmaktadır. Alıcı sorunu çözdükten sonra göndericiler aynı fatura numarası ile tekrar gönderim işlemi yapılmalıdır.

Bu durum düzeltilmediği takdirde benzer sorunlar yaşanacaktır.



Powered by Mantis Bugtracker