Anonim | Giriş | Yeni Bir Hesap Aç | 2025-04-21 09:05 +03 |
Tüm Projeler | E-ARSIV | E-DEFTER | E-FATURA | E-İRSALİYE | E-MM | E-SMM | OKC | STANDART KODLU FATURA |
Soru Detaylarını Görüntüle [ Cevaplara Git ] | [ Yazdır ] | |||||||
Soru Numarası | Proje | Kategori | Durumu Görüntüle | Soruluş Zamanı | Son Güncelleme | |||
0002454 | E-FATURA | e-Fatura Teknik Sorular | Herkese Açık | 2014-01-10 16:00 | 2014-02-21 12:24 | |||
Bildiren | JantsaBt | |||||||
Durum | cevaplanmış | Çözüm | cevaplandı | |||||
Konu | 0002454: Dokuman Bulunan Adrese İletilmedi | |||||||
Soru | İyi Çalışmalar; Bugün onayladığımız bir e-faturada gib tarafından alındı, 1210 döküman bulunan adrese gönderilemedi hatası almaktayız,gerekli düzenlemeyi yapar mısınız? | |||||||
Etiketler | Hiçbir etiketi yok. | |||||||
ÖNEMLİ UYARI | Bu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır. | |||||||
Eklenen Dosyalar | ||||||||
|
|
(0002964) zzTUGBA KASIKCI 2014-01-11 00:38 güncelleme tarihi: 2014-02-21 12:24 |
Gönderilen zarf GİB tarafından alıcıya iletilir. Gönderim sırasında alıcının zarfı alamaması halinde zarf 1210 “DOKUMAN BULUNAN ADRESE GONDERILEMEDI” durum kodunu alır. 1210 durum kodunun alındığı andan itibaren Merkez birim aynı zarfı 3 kere daha göndermeyi dener. 3 deneme saat 06 ve 18'de sırayla yapılmaktadır. Tekrar gönderim zamanlarıyla ilgili olarak 2614 numaralı sorunun cevabına bakınız. Son denemede (dördüncü deneme) zarf hala karşı tarafa başarıyla iletilememiş ise zarfın durumu 1215 “DOKUMAN GONDERIMI BASARISIZ. TERKAR GONDERME SONLANDI” durum kodunu alır. Tarafınıza gönderilmeye çalışılan zarfın hata ayrıntısında tam olarak ne yazdığını alıcı tarafa bildirmeniz gerekmektedir. Göndericilerin göndermeye çalıştıkları faturalar alıcıya ulaşmadığı için ilgili faturalar gönderilmemiş sayılmaktadır. Alıcı sorunu çözdükten sonra göndericiler aynı fatura numarası ile tekrar gönderim işlemi yapılmalıdır. Bu durum düzeltilmediği takdirde benzer sorunlar yaşanacaktır. |