Anonim | Giriş | Yeni Bir Hesap Aç | 2025-04-22 05:53 +03 |
Tüm Projeler | E-ARSIV | E-DEFTER | E-FATURA | E-İRSALİYE | E-MM | E-SMM | OKC | STANDART KODLU FATURA |
Soru Detaylarını Görüntüle [ Cevaplara Git ] | [ Yazdır ] | |||||||
Soru Numarası | Proje | Kategori | Durumu Görüntüle | Soruluş Zamanı | Son Güncelleme | |||
0023480 | E-FATURA | e-Fatura Teknik Sorular | Herkese Açık | 2015-06-01 10:01 | 2015-06-01 14:04 | |||
Bildiren | Zubeyde Divrik | |||||||
Durum | cevaplanmış | Çözüm | cevaplandı | |||||
Konu | 0023480: Fatura Onaylamada Kart Giriş Ekranı Donma | |||||||
Soru | İade faturası olarak düzenlemek istediğim faturayı onaylamak istediğimde veya gelen faturayı kabul edip onaylamak istediğimde , onayla seçeneğini seçtikten sonra kart giriş ekranına geçiyor, bu ekranda hiçbir işlem yapamıyorum ekran donuyor, şifre seçimi , imzala, veya tanımla gibi bölümler tamamen pasif durumda yardımlarınızı rica ederim. | |||||||
Etiketler | Hiçbir etiketi yok. | |||||||
ÖNEMLİ UYARI | Bu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir. | |||||||
Eklenen Dosyalar | ||||||||
|
|
(0039658) zzTUGBA KASIKCI 2015-06-01 14:04 |
Merhaba, Yakın zamanda portalde bir değişiklik yapılmamıştır. Bir süredir portale giriş sorunu yaşıyorsanız Portale giriş ve fatura onaylama ile ilgili yaşanan sıkıntılara dair sorular daha önce forum sitemizde cevaplanmıştı. Bu konu ile ilgili olarak 327 numaralı sorunun cevabına bakarak işlem yapınız. 327 numaralı sorunun cevabındaki işlemleri yaptıktan sonra sorun devam ederse; 1. Tarayıcınızı değiştiriniz. 2. Java ile ilgili bir durum söz konusu olabilir. Java belleğini temizledikten sonra (331) tekrar işlem yapmayı deneyiniz. Sorun devam ederse; - Javayı kaldırıp tekrar yükleyiniz. (327 numaralı sorunun cevabında bağlantısı verilen Java sürümlerinden birini kullanabilirsiniz – JRE 32 bir sürümünü yüklemeniz gerekmektedir.) Ardından tekrar işlem yapmayı deneyiniz. Sorun çözülmezse sorunun bilgisayarınızda olup olmadığından emin olmak için farklı bir bilgisayarda, yine olmazsa farklı bir internet hattının bulunduğu bir bilgisayarda işlem yapmayı deneyiniz. İyi günler. |