Anonim | Giriş | Yeni Bir Hesap Aç | 2024-11-21 15:26 +03 |
Tüm Projeler | E-ARSIV | E-DEFTER | E-FATURA | E-İRSALİYE | E-MM | E-SMM | OKC | STANDART KODLU FATURA |
Soru Detaylarını Görüntüle [ Cevaplara Git ] | [ Yazdır ] | |||||||
Soru Numarası | Proje | Kategori | Durumu Görüntüle | Soruluş Zamanı | Son Güncelleme | |||
0022219 | E-FATURA | e-Fatura Özel Entegrasyon | Herkese Açık | 2015-04-20 10:25 | 2021-03-23 13:40 | |||
Bildiren | mkysoft | |||||||
Durum | cevaplanmış | Çözüm | cevaplandı | |||||
Konu | 0022219: Özel Entegratör olarak kullanıcı kayıt işlemi sonrasında 1182 hata kodu alıyoruz | |||||||
Soru | Sayın ilgili, Bir mükellefi kaydederken aşağıdaki hatayı almaktayız. İlk defa başımıza geldiği için ne yapmamız gerektiğini anlayamadık. Mükellef e-fatura başvurusu yapmaktadır. "833xxxxxxx vergi kimlik numaralı / tc kimlik numaralı mükellefin başvurusu bulunamadı." | |||||||
Etiketler | Hiçbir etiketi yok. | |||||||
ÖNEMLİ UYARI | Bu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir. | |||||||
Eklenen Dosyalar | ||||||||
Cevap | |
(0036151) zzTUGBA KASIKCI 2015-04-20 12:08 güncelleme tarihi: 2015-04-20 12:09 |
Merhaba, Sistemde bu kullanıcının elektronik başvurusuna ulaşılamamıştır. Kullanıcı e-faturaya başvuru yapmadan özel entegratör üzerinden e-fatura sistemin kullanamaz. İki durum mevcut: 1. Kullanıcı sisteme ilk defa dahil olacaksa: - Öncelikle http://www.efatura.gov.tr [^] adresinden e-fatura başvurusunda bulunmalıdır. Başvuru yöntemi olarak "Özel Entegrasyon" seçilmelidir. - Başvuru başarıyla tamamlanırsa sonrasında özel entegratör kullanıcıyı kendisine bağlamayı deneyebilir. Bu hata alınmayacaktır. 2. Kullanıcı daha önce sistemdeyse ancak yöntem değişikliği ya da nev'i değişiklik (vkn değişikliği) dolayısıyla yeniden işlem yapılmak isteniyorsa: - Yeni bir soru bildirerek ilgili durumu bu kullanıcıya ait eski/yeni bilgileri (vkn, unvan vs) ve 1182 hatası alınan USERENVELOPE zarfının numarasını yazınız. Ardından durum incelenerek tarafınıza ilgili soru üzerinden cevap verilecektir. İyi günler. |
(0036167) mkysoft 2015-04-20 15:28 güncelleme tarihi: 2015-04-21 10:27 |
Tekrar merhaba, Müşteri mali mühre sahiptir, verilen bağlantıdan daha önce başvuru yapılmış ve mali mühür KamuSM'den alınmış durumda. Formu tekrar dolduramıyoruz çünkü zorunlu olarak yeni bir mali mühür başvurusu yaptırıyor. e5bc8c64-xxx numaralı zarf ile bu mükellefi kaydetmeye çalıştık, 1182 hatası aldık. Problemi çözebilmek için ne yapabiliriz? |
(0036207) zzTUGBA KASIKCI 2015-04-21 10:26 güncelleme tarihi: 2015-04-21 10:26 |
Merhaba, Bu kullanıcının e-fatura başvurusu bulunmamaktadır. 4 adet mali mührünün bulunduğu ancak e-fatura başvurusunun olmadığı görülmektedir. https://portal.efatura.gov.tr/efaturabasvuru/ [^] adresinden mali mührü olan kullanıcılar e-faturaya başvurabilir. Başvuru tamamlandıktan sonra özel entegratörü kullanıcıyı kendisine bağlayabilir. Sistemde online başvurusu bulunmayan (örneğin: çok eski kağıt başvurusu olan, nev'i değişiklik yapan) kullanıcıların eklenmeye çalışılmasında bu hata alınır. İyi günler. |