Anonim | Giriş | Yeni Bir Hesap Aç | 2024-11-21 19:35 +03 |
Tüm Projeler | E-ARSIV | E-DEFTER | E-FATURA | E-İRSALİYE | E-MM | E-SMM | OKC | STANDART KODLU FATURA |
Soru Detaylarını Görüntüle [ Cevaplara Git ] | [ Yazdır ] | |||||||
Soru Numarası | Proje | Kategori | Durumu Görüntüle | Soruluş Zamanı | Son Güncelleme | |||
0002146 | E-FATURA | e-Fatura Teknik Sorular | Herkese Açık | 2014-01-08 11:50 | 2016-02-02 20:49 | |||
Bildiren | OZGUR EREN | |||||||
Durum | cevaplanmış | Çözüm | cevaplandı | |||||
Konu | 0002146: POSTA KUTUSU GÖNDEREMİ | |||||||
Soru | Temel ft. senaryosu kullanıyorum, ticari senorya ile gelen kabul edip posta kutusuna düşen cevaplarımı göndermem için kart tanımlamaya çalıştığımda, uygulama yükleniyor mesajı geliyor ve sistem atıyor.Ne yapmamız gerekiyor,tşk. iyi çalışmalar. | |||||||
Ek Bilgi | dosya ektedir. | |||||||
Etiketler | Hiçbir etiketi yok. | |||||||
ÖNEMLİ UYARI | Bu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır. | |||||||
Eklenen Dosyalar | ||||||||
Cevap | |
(0002850) zzBAYRAM TEBER 2014-01-10 13:38 |
Merhabalar; Kart tanımlaması yaptıktan sonra "Giriş" butonuna bastığınızda sertifika bilgileri boş gelirse; Eğer Akiskart kullanıyorsanız; http://www.kamusm.gov.tr/depo/sertifikalar/depo.jsp [^] [^] [^] adresinden sertifikaları indirip Bilgisayarınızda "Users/KULLANICI_ADI/trustedRoots" dizininin içine koyunuz. Ardından Denetim masası --> Java --> General Setting --> Delete Files işlemini yaptıktan sonra tekrar deneyebilirsiniz. Eğer diğer kartlardan birisini kullanıyorsanız ilgili kart sağlayıcının sitesinden gerekli sertifikaları indirip yine "Users/KULLANICI_ADI/trustedRoots" dizini içerisine ekleyiniz. Ardından Denetim masası --> Java --> General Setting --> Delete Files işlemini yaptıktan sonra tekrar deneyebilirsiniz. İyi çalışmalar.. |
(0002877) OZGUR EREN 2014-01-10 15:21 |
tşk, isim tanımlama kısmına 2 kelime olarak firma ismini veriyordum ancak arada boşluk bırakmayacak şekilde tekil bir isim tanımladığımda sorunsuz giriş yapabildim.Yeni kullanıcı tanımlayacakların bilgisine. |
(0003021) zzTUGBA KASIKCI 2014-01-11 23:37 güncelleme tarihi: 2014-01-11 23:37 |
Sorunun çözüldüğüne sevindik. Paylaşımınız için teşekkürler. |