Anonim | Giriş | Yeni Bir Hesap Aç | 2024-11-21 15:40 +03 |
Tüm Projeler | E-ARSIV | E-DEFTER | E-FATURA | E-İRSALİYE | E-MM | E-SMM | OKC | STANDART KODLU FATURA |
Soru Detaylarını Görüntüle [ Cevaplara Git ] | [ Yazdır ] | |||||||
Soru Numarası | Proje | Kategori | Durumu Görüntüle | Soruluş Zamanı | Son Güncelleme | |||
0018192 | E-FATURA | e-Fatura Teknik Sorular | Herkese Açık | 2014-12-26 08:55 | 2018-08-02 14:46 | |||
Bildiren | MUSTAFANESELI | |||||||
Durum | cevaplanmış | Çözüm | cevaplandı | |||||
Konu | 0018192: E-FATURA PORTAL GİRİŞ HATASI | |||||||
Soru | Mali mühür ile portala girmek istediğimde ekteki hatayı vermektedir. Elektronik imza atılırken hata oluştu. Akıllı kartınızın bilgisayarınıza takılı olduğundan ve imza atmak için yetki probleminizin olmadığından emin olup tekrar deneyiniz. | |||||||
Etiketler | Hiçbir etiketi yok. | |||||||
ÖNEMLİ UYARI | Bu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir. | |||||||
Eklenen Dosyalar | Hata Ekranı.JPG [^] (53,674 Bayt) 2014-12-26 08:55
| |||||||
Cevap | |
(0029552) zzTUGBA KASIKCI 2014-12-30 11:43 |
Merhaba, GİB tarafında firmanızın portale giriş yapabilmesini engelleyecek bir engelleme bulunmamaktadır. Kart şifrenizin doğru olduğundan ve şifrenizin kilitlenmediğinden emin olunuz. Kartınızı KamuSM’den (Tübitak) aldıysanız (akis kart kullanıyorsanız) durumu netleştirmek için kartınıza yazdığınız şifreyle sorunsuzca girip giremediğinizi 718 numaralı sorunun cevabına bakarak kontrol ediniz. Giriş yapamıyorsanız KamuSM ile irtibata geçiniz ve karta giriş sorununu çözünüz. Farklı bir kart sağlayıcısından kart aldıysanız kart sağlayıcınızla irtibata geçerek kartınıza girişteki sorunu çözünüz. Kartınıza sorunsuzca giriş yapabildikten sonra portale giriş yapmayı deneyiniz. (Gerekiyorsa hata olmaması için şifrenizi bir yere yazdıktan sonra kopyalayıp yapıştırarak giriş yapınız) Yakın zamanda portalde bir değişiklik yapılmamıştır. Bir süredir portale giriş sorunu yaşıyorsanız Java ile ilgili bir durum söz konusu olabilir. Java belleğini temizledikten sonra (331) tekrar işlem yapmayı deneyiniz. Portale giriş ve fatura onaylama ile ilgili yaşanan sıkıntılara dair sorular daha önce forum sitemizde cevaplanmıştı. Bu konu ile ilgili olarak 327 numaralı sorunun cevabına bakarak işlem yapınız. Sorun devam ederse; 1. Javayı kaldırıp tekrar yükleyiniz. (327 numaralı sorunun cevabında bağlantısı verilen Java sürümlerinden birini kullanabilirsiniz – JRE 32 bir sürümünü yüklemeniz gerekmektedir.) Ardından tekrar işlem yapmayı deneyiniz. 2. Sorun çözülmezse sorunun bilgisayarınızda olup olmadığından emin olmak için farklı bir bilgisayarda, yine olmazsa farklı bir internet hattının bulunduğu bir bilgisayarda işlem yapmayı deneyiniz. 3. Sorun devam ederse 330 numaralı sorunun cevabındaki işlemleri uygulayarak Yaniden Aç düğmesi ile bu soruyu tekrar açıp Java loglarını ekleyiniz. İyi günler. |