Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0017275E-DEFTER(Kategori Yok)Herkese Açık2014-12-04 11:322015-02-03 10:20
Bildiren270000 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0017275: Acil!! // başvuru da hata veriyor
Sorusisteme yaklasık bir haftadır başvuru yapmaya çalışıyoruz. Fakat her başvuruyu yapıp imzalamayı gerçekleştirdikten sonra uyarı veriyor.
"teknik bir aksaklık oldu işlem başarısız,daha sonra tekrar deneyiniz"

Ek Bilgikonuyla ilgili acil yardımlarınızı rica ediyoruz.
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir.
Eklenen Dosyalarjpg file icon rewrew.jpg [^] (7,019 Bayt) 2014-12-04 11:32

- İlişkiler

-  Cevap
(0032184)
Gelir İdaresi Başkanlığı
2015-02-02 14:52

http://www.edefter.gov.tr/ [^] [^] adresinde başvuru sırasında dikkat edilmesi gereken hususlar başlığı altındaki 8 maddeyi bire bir uyguladığınız taktirde hiçbir teknik sıkıntı yaşamayacaksınınız.


Başvuru Sırasında Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar:


1) Bilgisayarınızda öncelikle Java 32 bit olmalıdır.
2) Mevcut E-İmza/Mali Mühür Cihazının bilgisayarın işletim sistemine uygun olan ilgili tüm sürücüleri kurulmalıdır.
3) Mozilla Firefox tarayıcısı veya Google Chrome tarayıcısı ile başvuru yapmayı deneyiniz.
4) Güvenlikle ilgili uyarı geldiğinde Continue/Allow seçeneğini seçiniz. Başvuru ekranını bloklama ile ilgili bir uyarı gelirse NO seçeneğini seçmelisiniz.
5) Tüm bilgileri girdiğiniz halde Kaydet butonu aktif değilse başka bir tarayıcı ile başvurmayı deneyiniz. Kaydet butonunu tıkladığınızda Kart Giriş ekranı gelmelidir. Kart Tanımlı değilse tanımlayınız. Kart Şifrenizi girip imzalayınız. İşlem başarılı uyarısı aldığınızda başvurunuz tamamlanmıştır. Bilgilendirme için verdiğiniz e-posta adresinizi kontrol ediniz.
6) Kart Giriş ekranı gelmiyorsa ve Şifreyi girdiğiniz halde ekran donuyor veya kilitleniyorsa; Java Cache ile Mozilla Firefox geçmişini temizlemelisiniz. Temizlemek için tarayıcı ekranında ctrl+shift+delete birlikte tuşlanmalıdır. Temizleme işlemini tamamladıktan sonra başvuru yapmayı tekrar deneyiniz. Ayrıca Kart tanımlama ekranında yeni bir kart tanımı yapıp deneyebilirsiniz. Kart isminde Türkçe karakter kullanmayınız.
7) Son olarak yukarıdaki özellikleri taşıyacak başka bir bilgisayar ile deneyebilirsiniz.
8) Başvuru işlemi yine gerçekleşmezse Java Console'daki tüm bilgileri kopyalayarak Word dosyasına yapıştırıp edefter@gelirler.gov.tr adresine gönderiniz.

bu maddelerin altında yazan javalarla ilgili hususlara da dikkat ediniz.

Ayrıca yukarıda da belirtildiği gibi başvurunuzu internet explorerden değil Mozilla Firefox tarayıcısı veya Google Chrome tarayıcısı ile yapmalısınız.


Başkanlık tarafından bilgilendirme maili gelmişse başvurunuz başarılı bir şekilde yapılmıştır eğer gelmediyse http://www.edefter.gov.tr/ [^] [^] adresinde sorgulama ekranı geliştirildi.Kendi bilgilerinizle sorgulama yapıp başvuru formunu indirdiğiniz taktirde bilgilendirme mailinin gelmesine gerek yok.


Powered by Mantis Bugtracker