Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0016799E-FATURAe-Fatura TebliğleriHerkese Açık2014-11-20 11:022014-11-21 11:12
BildirenYUSUFARABACI 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0016799: TÜRK HAVA YOLLARI UÇAK BİLETİ
SoruMERHABA. TÜRK HAVA YOLLARI ŞİRKETİMİZE UÇAK BİLETİ KESTİ. TÜRK HAVA YOLLARI VE BİZİM ŞİRKETİMİZ E-FATURA MÜKELLEFİ. FAKAT TÜRK HAVA YOLLARI BİZE E FATURA GÖNDERMEDİ. SİSTEMİMİZE DÜŞMEDİ. SEBEBİ NEDİR?
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0028237)
Gelir İdaresi Başkanlığı
2014-11-21 11:12
güncelleme tarihi: 2014-11-21 11:12

Türk Hava Yollarının düzenlediği yolcu bileti elektronik fatura kapsamında bulunmadığından sisteminize düşmez. Bu konuda THY iletişime geçmeniz gerekmektedir.THY sayfasındaki açıklama aşağıdadır:

"11. Elektronik biletimin faturasını nasıl alabilirim?

 Fatura niteliğindeki elektronik bilet belgenizi almak için en yakın Türk Hava Yolları Satış Ofisi’ne başvurabilirsiniz.



Powered by Mantis Bugtracker