Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0001612E-FATURAe-Fatura GİB Portal YöntemiHerkese Açık2014-01-02 18:012014-01-03 09:51
Bildirenneco 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0001612: ZARF HATA MESAJI HK.
Soru02/01 TARİHLİ DÜZENLEDİĞİM 5 TİCARİ FATURAYA İSTİNADEN OLUŞAN ZARF MÜŞTERİYE GÖNDERİM YAPILDI. GÖNDERİM SIRASINDA HATA MESAJI ALINMADI.İLGİLİ FATURALAR ARŞİVE KALDIRILDI.DAHA SONRA GÖZDEN GEÇİRİLİRKEN FATURALARDA ZARFTA HATA OLDUĞU İÇİN ALICIYA İLETİLMEDİ MESAJI GÖRÜLDÜ.BU DURUMDA NASIL BİR YOL İZLENECEKTİR.

BİLGİNİZİ VE YARDIMLARINIZI RİCA EDERİM.
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0001882)
zzTUGBA KASIKCI
2014-01-03 09:51

Bu faturaları sisteminizde saklayınız (387. soruya bakınız). Alıcıya gönderilmeyen faturaları hiç oluşturulmamış gibidir. Bu faturaları yeni fatura numarası ile hatasını düzelterek oluşturup alıcıya gönderiniz.


Powered by Mantis Bugtracker