Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0015946E-FATURAe-Fatura GİB Portal YöntemiHerkese Açık2014-10-20 10:452014-10-20 14:44
Bildirentrn05 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0015946: E FATURA REDDİ
SoruKESMİŞ OLDUĞUM E FATURA AÇIKLAMASINDA HATA YAPTIĞIMI FARK ETTİM VE ALICIDAN REDDİNİ TALEP ETTİM, BU OLAY 7 GÜN İÇİNDE OLDU, BU ARADA KARŞI TARAFTAN RED CEVABI GELMEDEN BAŞKA BİR FİRMAYA FATURA KESTİM, SORMAK İSTEDİĞİM BU RED EDİLEN FATURANIN NUMARASI KULLANILACAKMI BU KONUDA BİLGİ RİCA EDERİM.
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0026738)
Gelir İdaresi Başkanlığı
2014-10-20 14:28

Red edilen fatura numarasını kullanmamalısınız. Yeni fatura numarası vermelisiniz. Ancak yeni fatura numarası verirken fatura tarihi bazında müteselsil artmasına dikkat ediniz.


Powered by Mantis Bugtracker