Anonim | Giriş | Yeni Bir Hesap Aç | 2025-04-21 22:42 +03 |
Tüm Projeler | E-ARSIV | E-DEFTER | E-FATURA | E-İRSALİYE | E-MM | E-SMM | OKC | STANDART KODLU FATURA |
Soru Detaylarını Görüntüle [ Cevaplara Git ] | [ Yazdır ] | |||||||
Soru Numarası | Proje | Kategori | Durumu Görüntüle | Soruluş Zamanı | Son Güncelleme | |||
0015419 | E-FATURA | e-Fatura Teknik Sorular | Herkese Açık | 2014-09-29 13:41 | 2014-09-29 15:11 | |||
Bildiren | ADEMSAHIN | |||||||
Durum | cevaplanmış | Çözüm | cevaplandı | |||||
Konu | 0015419: olumlu cevap gelmeyen faturalar | |||||||
Soru | merhaba aşağıda bilgisi bulunna faturalar müşterinin sisteminde başarılı olarak görünmekte imiş, fakat tarafımıza ulaşan bir olumlu cevap yok. Faturalarının GİB sistemindeki durumları hakkında bilgisini rica ederim. teşekkürler. iyi çalışmalar. Fatura No : 2LG2014000010811 E11F2F1D-480A-44B3-BDDC-5561053ABC3D : 2LG2014000010814 5FC308EA-FA27-4C49-AFE6-BA541D8C574B | |||||||
Etiketler | Hiçbir etiketi yok. | |||||||
ÖNEMLİ UYARI | Bu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir. | |||||||
Eklenen Dosyalar | ||||||||
|
|
(0025794) Gelir İdaresi Başkanlığı 2014-09-29 15:11 |
Zarfların Durumu: HEDEFTEN SISTEM YANITI BASARISIZ GELDI(1195:SISTEM HATASI) Zarfların Durum Kodu: 1230 Faturalar alıcının sistemine ulaştırılmıştır. Alıcı faturaları başarılı bir şekilde işlemesi gerekirken 'HEDEFTEN SISTEM YANITI BASARISIZ GELDI(1195:SISTEM HATASI)' şeklinde dönüş yapmıştır. Faturalar geçersizdir. Faturayı kesen firmanın yapması gerekenler: 1230 durum kodunun alınmasının ardından ilgili zarftaki faturalar göndericinin entegrasyon ya da özel entegrasyon kullanıcıları olması durumunda aynı Fatura ID’siyle tekrar gönderilmelidir. Göndericinin portal kullanıcısı olması durumunda (ARTIK -arşive alınmışlar hariç- yeni fatura ID'si ile yeniden fatura OLUŞTURULMAMASI gerekmektedir) Zarf Bazında Listeleme ekranındaki ilgili zarfa ait TEKRAR GÖNDER düğmesi kullanılarak faturanın farklı bir zarf ile tekrar gönderilmeye çalışılması sağlanır (Tekrar Gönder düğmesi ile ilgili olarak 12957 numaralı sorunun da cevabına bakınız. VUK ve ilgili yasal hükümler geçerlidir ve mükellefin sorumluluğundadır.). Burada alıcı tarafından hata verilmiştir ve zarf içerisindeki faturalar geçersiz olmuştur. Bu durum kodu ile ilgili olarak 3024 numaralı sorunun da cevabına bakınız. İyi çalışmalar. |